سامسونگ جایگاه برتر خود را در بازار لوازم خانگی آمریکا حفظ کرد

عصر کالا- سامسونگ که مدتی است به عنوان برترین برند بازار آمریکا از نظر لوازم خانگی شناخته شده است، در سه ماه اول سال ۲۰۱۷ نیز این جایگاه را حفظ کرده است. کمپانی تحقیقاتی TraQline اعلام کرده است سامسونگ در بازار لوازم خانگی آمریکا عملکرد بسیار خوبی داشته است و جایگاه محکمی دارد.

سامسونگ جایگاه برتر خود را در بازار لوازم خانگی آمریکا حفظ کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا؛ به نقل از لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این کمپانی برتری سامسونگ را در بازار آمریکا تایید کرده است و با توجه به پیشرفت های سامسونگ پیش بینی می کند این روند ادامه پیدا کند.

    افزایش فروش یخچال فریزر و ماشین های لباس شویی به سامسونگ این امکان را داده است تا سهم بازار خود را تا 19.2 درصد ارتقا دهد، این میزان که بر پایه فروش سال گذشته این کمپانی است نزدیک به 4.5 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

    چوی آی کی سو، معاون اجرایی در سامسونگ الکترونیک اعلام کرده است، سیستم های شست و شو و خشک کن  FlexWash و FlexDry محبوبیت بالایی در این کشور به دست آورده اند و یخچال فریزرهای Family Hub نیز مشتریان بسیاری دارد.

    سامسونگ از سه ماهه دوم سال 2016 با سهم بازار 16.7 درصد برای چهارمین بار متوالی در سه ماهه اول سال 2017 جایگاه برتر خود را در بازار آمریکا حفظ کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر