سقوط لپ‌تاپ‌های اپل از رده اول جهانی به رده ششم

عصر کالا- سایت Laptop Magazine گزارشی از رده‌بندی برترین برندهای لپ‌تاپ جهان در سال ۲۰۱۷ منتشر کرده که نشان می‌دهد برند اپل در این بخش بازار با مشکل بزرگی مواجه شده است.

سقوط لپ‌تاپ‌های اپل از رده اول جهانی به رده ششم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از جی اس ام، اپل به جز گوشی تلفن همراه به داشتن بهترین لپ‌تاپ‌های جهان نیز معروف است. بعید است کسی برای خرید لپ‌تاپ جدید مک‌بوک‌های اپل را جزو گزینه‌هایش قرار ندهد، چون این دستگاه‌ها در طول زمان کیفیت و قدرت خود را به کاربران ثابت کرده‌اند.

    اما در آخرین رده‌بندی بهترین برندهای لپ‌تاپ جهان اتفاق عجیبی رخ داده است. در گزارش وب‌سایت Laptop Magazine لپ‌تاپ‌های اپل از رده اول به ششم سقوط کرده‌اند و پایین‌تر از برندهایی مثل لنوو، ایسوس، اچ‌پی و دل قرار گرفته‌اند. این درحالی است که اپل، حداقل در 4 سال گذشته، همیشه برند اول جهان بوده است.

    Laptop Magazine دلیل این امر را تصمیم اپل برای جایگزین کردن پورت USB-C به جای مجموعه پورت‌های معمول اعلام کرده است. این تغییر کاربران را مجبور می‌کند برای خرید دانگل‌های مورد نیاز خود پول بیشتری بپردازند.

    در کنار سقوط 5 پله‌ای اپل، شرکت لنوو توانسته است با استفاده از فناوری‌های پیشرو و پشتیبانی بهتر از مشتریان خود از رده چهارم به صدر این جدول بیاید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر