مشخصات گوشی جدید ZTE فاش شد

عصر کالا- کمپانی ZTE سال ۲۰۱۷ را با رونمایی از دو اسمارت فون جدید به نام های Balde V۸ Mini و Blade V۸ Lite آغاز کرد و اکنون به نظر می رسد که این شرکت چینی، آستین هایش را برای معرفی محصولی جدید در آینده ای نزدیک بالا زده است.

مشخصات گوشی جدید ZTE فاش شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر کالا» به نقل از تک شات، البته این شرکت در جریان کنگره جهانی موبایل از مدل مفهومی اسمارت فونی جدید به نام گیگابیت نیز رونمایی کرد که مشخصه بارز و تمییز دهنده آن با سایر گوشی های هوشمند، پشتیبانی سرعت دانلود تا یک گیگابیت بر ثانیه است. حال امروز اطلاعاتی مربوط به گوشی جدیدی با شماره مدل Z986 در بنچمارک GFXBench رویت شد که از تصمیم مدیران این شرکت برای عرضه اسمارت فونی جدید خبر می دهد.

    گوشی هوشمندی که بر اساس آن چه که در این وب سایت آمده است از سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا و نمایشگر 6 اینچی فول اچ دی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل بهره می برد و پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون با سرعت کلاک 2 گیگاهرتز، بار پردازشی این گوشی را به دوش می کشد.

    در خصوص سایر مشخصه های این گوشی نیز می توان به مورادی همچون تراشه گرافیکی آدرنو 506، رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی اشاره کرد. علاقه مندان به عکاسی موبایلی نیز می توانند با استفاده از سنسور 12 (یا 13) مگاپیکسلی تعبیه شده در قسمت پشتی و سنسور 5 مگاپیکسلی در قسمت جلویی، عکس ها و ویدیوهای کم نظیری را ثبت کنند.

    هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص سایر ویژگی ها، قیمت و زمان عرضه این گوشی به بیرون درز نکرده، اما با توجه به سابقه این شرکت، می توان انتظار داشت که این گوشی با قیمتی نسبتاً ارزان در مقایسه با مدل های هم‌طراز خود روانه بازار شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر