آیفون را به هدست واقعیت افزوده تبدیل کنید

عصر کالا- اپل در کنفرانس WWDC ۲۰۱۷ از ARKit رونمایی کرد. پلتفرمی که برای توسعه مضامین مختلف واقعیت افزوده مورد استفاده قرار میگیرد.

آیفون را به هدست واقعیت افزوده تبدیل کنید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، اپل با این کیت توسعه می‌خواهد حضور بیشتر در حوزه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده داشته باشد و می‌خواهد گوشی‌ها و تبلت‌هایش را به پلتفرمی برای اجرا این مضامین تبدیل کند. حتی شایعات می‌گویند که آیفون 8 کاملا برای اجرای مضامین این چنینی ساخته شده است.

    البته اکثرا برای دیدن مضامین واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بهتر است یک هدست مخصوص داشته باشید. از آنجایی که هنوز مشخص نیست هدست واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده از طرف اپل برای آیفون عرضه می‌شود یا خیر با محصولی به اسم Prism AR مواجه شدیم. شرکت Mira Prism که سازنده این هدست واقعیت افزوده به حساب می‌آید هم اکنون با قیمت 99 دلار پیش فروش می‌شود. این هدست به شکل خاص برای کار آیفون ساخته شده است.

    این هدست واقعیت مجازی شامل هیچ قسمت الکتریکی نمی‌شود و شباهت زیادی به Gear VR شرکت سامسونگ و DayDream شرکت گوگل دارد؛ اما برای اجرای مضامین واقعیت افزوده مورد استفاده قرار میگیرد.  این هدست اپلیکیشن مخصوص خودش را دارد که روی آیفون نصب می‌شود و مضامین مختلفی را روی نمایشگرهای این هدست  پخش می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر