معرفی ۶ گوشی برتر در زمینه عمر باتری

عصر کالا- در این مطلب قصد داریم به معرفی ۶ مورد از گوشی هایی که دارای بهترین عمر باتری هستند، بپردازیم.

معرفی ۶ گوشی برتر در زمینه عمر باتری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از اتاق خبر 24:
    در این مطلب قصد داریم به معرفی 6 مورد از گوشی هایی که دارای بهترین عمر باتری هستند، بپردازیم. در آزمایش عمر باتری این گوشی ها، ابتدا بر روی حالت پرواز قرار داده شده اند و سپس به صورت پیوسته و بی وقفه با آن ها فیلم پخش شده است.

    عمر باتری خوب یکی از ملاک های مهم در هنگام خرید گوشی های هوشمند است. معمولا در صورت استفاده معمولی از گوشی های هوشمند، عمر باتری آن ها یک روز خواهد بود؛ اما در صورتی که استفاده بیشتری از آن ها داشته باشید، مجبورید آن ها را در طول روز نیز شارژ کنید. البته به یاد داشته باشید که با افزایش عمر گوشی، عمر باتری آن نیز به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند.

    در این مطلب قصد داریم به معرفی 6 گوشی با بهترین عمر باتری بپردازیم. در آزمایش عمر باتری این گوشی ها، آن ها ابتدا در حالت پرواز قرار داده شده اند و سپس ویدیوها به صورت بی وقفه و پیوسته بر روی آن ها پخش شده است. در ادامه با ما همراه باشید.

    گلکسی اس 8 پلاس

    این گوشی که دارای صفحه نمایش بزرگ 6٫2 اینچی است، از تمام خصوصیات خوب سخت افزاری و نرم افزاری گلکسی اس 8 برخوردار است که از بین آن ها می توان به صفحه نمایش منحنی و عمر باتری بالا اشاره کرد. عمر باتری این گوشی در آزمایشی که شرایط آن ذکر شد، 18 ساعت بود.

    Moto Z Play موتورولا

    این گوشی یکی از گوشی های میان رده خوب موتورولا است. گوشی Moto Z Play نه تنها بهترین عمر باتری در میان گوشی های سری Z موتورولا را دارد، بلکه عمر باتری آن از اکثر گوشی های معرفی شده در سال 2016 و پس از آن نیز بالاتر است. عمر باتری این گوشی 23 ساعت و 3 دقیقه است و علاوه بر عمر باتری خوب از ویژگی های دیگری همچون طراحی مدولار برخوردار است و کاربران می توانند با افزودن ماژول های مختلف به این گوشی، قابلیت های زیادی به آن اضافه کنند و ظاهر آن را نیز تغییر دهند. گوشی Z Force هم تقریبا از عمر باتری خوبی برخوردار است و عمر باتری آن 16 ساعت و 32 دقیقه است.

    گوشی گلکسی A7 سامسونگ

    این گوشی نیز یکی از گوشی های میان رده خوب سامسونگ محسوب می شود که ظاهری شبیه به گلکسی اس 7 دارد و عمر باتری آن 22 ساعت است. اگرچه این گوشی سامسونگ دارای جدیدترین نسخه اندروید نیست و همانند گوشی های پرچمدار سامسونگ ضد آب نیست، اما اگر قصد خرید یک گوشی میان رده دارید، خرید این گوشی را به شما توصیه می کنیم.

    گوشی Mate 9 هوآوی

    این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگی است و مجهز به پردازنده هشت هسته ای Kirin 960، دوربین دو گانه با کیفیت و باتری 4000 میلی آمپری است. عمر باتری این گوشی در صورت استفاده معمولی، معمولا در حد یک روز است. عمر باتری این گوشی 18 ساعت و 35 دقیقه است.

    گوشی OnePlus 3T

    قیمت این گوشی از 439 دلار شروع می شود و جایگزین پرچمدار قبلی شرکت OnePlus یعنی OnePlus 3 شده است. این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 821 و دوربین سلفی با کیفیت است. باتری این گوشی نیز نسبت به OnePlus 3 از ظرفیت بیشتری برخوردار است. عمر باتری این گوشی 16 ساعت است. در ضمن این گوشی از فناوری شارژ سریع Dash نیز برخوردار است.

    گوشی Oppo R9 Plus

    طراحی این گوشی همانند گوشی های آیفون است. این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ 6 اینچی و دوربین با کیفیت است. تنها عیب این گوشی این است که زمان انجام کارهای سنگین مانند بازی، دمای آن بیش از حد معمول افزایش پیدا می کند. عمر باتری این گوشی 15 ساعت و 40 دقیقه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر