دوربین سه بعدی ویژه عکسهای سلفی

عصر کالا- اگر از اینکه عکس های سلفی تهیه شده با گوشی های همراه معمولا خوب از آب در نمی آید ناراحت هستید از این پس می توانید این کار را با یک دوربین سه بعدی خاص انجام دهید.

دوربین سه بعدی ویژه عکسهای سلفی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، دوربین سلفی سه بعدی Bellus3D که پیش فروش آن از طریق سایت این شرکت آغاز شده 499 دلار قیمت دارد و عکس های مختلف سه بعدی از چهره افراد را با کیفیت خوبی در اختیار آنها قرار می دهد.

    این دوربین دارای سه لنز مختلف است که اولی مجهز به دوربین عمقی مادون قرمز برای اسکن کردن چهره و ترسیم ساختار صورت است. لنز دوم دوربینی برای تنظیم چهره برای نمایش در گوشی یا تبلت است و جزئیات بیشتری را همراه با رنگ های صورت ثبت می کند.

    لنز سوم هم وظیفه اسکن کلی صورت و ترکیب یافته های دو لنز قبلی را بر عهده دارد. این دوربین را می توان از طریق پورت یو اس بی – سی به گوشی یا تبلت وصل کرد. برای استفاده از این دوربین تنها باید صورت را در برابر آن بی حرکت قرار داد و دکمه تهیه عکس را فشرد.

    با توجه به کیفیت بالای این دوربین، می توان انتظار داشت که محصول یادشده کاربردهای امنیتی گسترده ای در آینده پیدا کند و از آن برای تعیین هویت افراد استفاده شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر