سامسونگ و ال‌جی برای مقابله با آی‌فون ۸، نسخه‌ای جدید از پرچمداران خود معرفی خواهند کرد

عصر کالا- بر کسی پوشیده نیست که آی‌فون‌های تولیدی شرکت اپل بر گوشی‌های هوشمند دیگر کمپانی‌ها تاثیر می‌گذارد.

سامسونگ و ال‌جی برای مقابله با آی‌فون ۸، نسخه‌ای جدید از پرچمداران خود معرفی خواهند کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آی تی رسان ، البته همانگونه که دیگر تولیدکنندگان از ویژگی‌ها و طراحی‌های این دستگاه‌ها الگوبرداری می‌کنند، اپل نیز بعضی از امکانات و ویژگی‌های نرم‌افزاری آن‌ها را در آی‌فون‌ها به‌کار می‌گیرد. بااین‌حال آیا نفوذ اپل به‌قدری زیاد است که می‌تواند با معرفی دستگاه جدید خود، دیگر سازندگان را به تولید نسخه جدیدی از پرچمداران خود وادار کند؟

    براساس گزارشی از کره‌جنوبی که The Investor آن را منتشر نموده، به‌نظر می‌رسد شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی درحال توسعه نسخه‌های جدیدی از آخرین پرچمداران خود یعنی گلکسی S8 و ال‌جی G6 هستند. براساس شایعات، سامسونگ رنگ جدیدی را برای گلکسی S8 درنظر گرفته که ظاهرا “رزگلد” خواهد بود.

    ال‌جی درحال برنامه‌ریزی برای معرفی نسخه‌های مختلفی از ال‌جی G6 با حافظه‌های داخلی 32 و 128 گیگابایت است. اگرچه شاید این اقدامات تصادفی باشد ولی معرفی این گوشی‌های هوشمند با حافظه‌های داخلی و رنگ متفاوت، شاید بتواند کاربران را از خرید آی‌فون 8 منصرف سازد.

    تحلیلگران معتقدند که آی‌فون 8 شرکت اپل فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کند به‌گونه‌ای که قادر خواهد بود رکورد فروش آی‌فون 6 را جابجا کند. اگرچه اخیرا فروش آی‌فون‌های این شرکت کاهش داشته ولی انتظار می‌رود که با معرفی آی‌فون 8، روند فروش با رشد بی‌سابقه‌ای همراه شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر