با کیفیت ۴k؛

تلویزیون اپل رونمایی شد

عصر کالا- شب گذشته اپل از تلویزیون جدید خود رونمایی کرد. این دستگاه قابلیت پخش با کیفیت ۴K HDR را دارد.

تلویزیون اپل رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، شب گذشته اپل از تلویزیون خود به نام Apple TV 4K رونمایی کرد.

    این دستگاه جدید مجهز به تراشه A10X Fusion است که در آیپد پرو به کار رفته است. علاوه بر آن قابلیت های HDR به آن کمک کرده تا رنگ ها را درخشان تر و جزییات را دقیق تر نشان دهد.

    این دستگاه با قیمت 179 دلار برای 32 گیگابایت و 199 دلار برای 64 گیگابایت عرضه می شود. اپل تی وی جدید  محتویات آیتونز و دیگر خدمات پخش را با کیفیت 4K HDR نمایش می دهد.

    تیم کوک مدیر ارشد اجرایی این شرکت هنگام رونمایی از تلویزیون جدید گفت:  چند فناوری نوین صنعت تلویزیون را تغییر داده اند. اما کنون ما در آستانه مشاهده تغییری بزرگتر هستیم.

    کاربران آیتونز که اپل تی وی جدید را بخرند، به طور خودکار بخش های ارتقا یافته را دریافت می کنند بنابراین مخزن HD فعلی دستگاه به 4K HDR تبدیل می شود.

    دستگاه مذکور از فناوری های «دالبی ویژن» و HDR10 پشتیبانی می کند. کاربران همچنین می توانند تصاویر و ویدئوها را به دستگاه جدید منتقل کنند. همچنین با استفاده از ایرپلی می توان فیلم های سینمایی، برنامه های تلویزیونی  و تصاویر را به دستگاه انتقال داد.

    در کنار این موارد کاربران می توانند به طور صوتی تلویزیون را کنترل کنند زیرا سیری در این دستگاه نیز فعال شده است. همچنین تلویزیون اپل دارای اپلیکیشن مخصوص خود است و بیش از 60 خدمت را پشتیبانی می کند.

    اپلیکیشن تلویزیون از ماه آتی در آمریکا، کانادا و استرالیا عرضه می شود.

    درحال حاضر اپل مشغول مذاکره با استودیوهای فیلمسازی بزرگ است تا فیلم های 4K را در آیتونز عرضه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر