گوشی پیکسل ۲ گوگل مجددا دچار مشکل شد

عصر کالا- واکنش دوربین سلفی پیکسل ۲ گوگل به نور LED، چالش جدیدی است که برای شرکت گوگل به وجود آمده است.

گوشی پیکسل ۲ گوگل مجددا دچار مشکل شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه دو گوشی هوشمند Pixel 2 و Pixel 2 XL شرکت اپل عرضه شد، مشکلات و باگ‌های نرم افزاری بسیاری به همراه داشت که بیشتر این مشکلات شامل صفحه نمایش این دو نسخه می‌شد. پس از ایجاد این مشکلات و باگ ها شرکت گوگل توانست با ارائه آپدیت هایی تا حد ممکن مشکلات را کاهش دهد.

    اما درست زمانی که خیال گوگل از مشکلات و باگ‌های نرم افزاری صفحه نمایش دو گوشی Pixel 2 و Pixel 2 XL راحت شد، گزارش‌‌هایی مبنی بر وجود باگ در دوربین سلفی این گوشی ها گزارش شده و گویا پرچمدار شرکت گوگل با چالشی جدید مواجه شده است.

    بر اساس این گزارش ها دوربین سلفی گوشی های Pixel 2 و Pixel 2 XL واکنش شدیدی نسبت نور LED نشان می‌دهند. زمانی که دوریبن در مواجه با نور LED قرار می‌گیرد خط های بزرگی بر روی آن پدیدار می‌شود به گونه ای که کاربر احساس می‌کند نویز شدیدی در حال آسیب زدن به گوشی است.

    با توجه به اینکه دو گوشی Pixel 2 و Pixel 2 XL به خاطر دوربین قدرتمند سلفی خود بسیار مورد اقبال مخاطبان قرار گرفتند، به وجود آمدن این مشکل چندان قابل توجیه نیست و بسیاری از کاربران گوشی های Pixel 2 و Pixel 2 XL را خشمگین کرده است. با این حساب باید منتظر ماند و دید که آیا گوگل می‌تواند هرچه سریعتر مشکل به وجود آمده را رفع کند یا خیر.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر