تصاویر رندر مدل قرمز گوشی Htc u ۱۱ فاش شد

عصر کالا- تصاویر رندر جدیدی از مدل قرمز گوشی‌ اچ‌تی‌سی یو ۱۱ از چندین زاویه‌ی مختلف فاش شده است.

تصاویر رندر مدل قرمز گوشی Htc u ۱۱ فاش شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت ؛تصویر از گوشی اچ‌تی‌سی یو 11 برای اولین بار در رنگ قرمز فاش شده است که این محصول را از زاویه‌های مختلف نشان می‌دهند. پیش‌تر تصاویری از طراحی کلی این دستگاه منتشر شده بود. در واقع تصاویر جدید اچ‌تی‌سی یو 11 با عکس‌هایی که قبلا در ماه آوریل از مدل مشکی این محصول منتشر شد، مطابقت دارند.

    البته این تصاویر جدید، جزئیات بیشتری در مورد گوشی‌ مورد بحث ارائه می‌دهند. اگر نگاهی به این عکس‌ها بیندازید، می‌توانید در لبه‌ی پایینی دستگاه درگاه یواس‌بی نوع سی را مشاهده کنید؛ ولی ظاهرا خبری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیست و به همین دلیل برای استفاده از هدفون‌های معمولی احتمالا باید از یک آداپتور برای تبدیل یواس‌بی سی به پورت 3.5 میلی‌متری بهره ببرید.

    علاوه بر آنچه گفته شد، با توجه به تصاویر جدید اچ‌تی‌سی یو 11 به نظر می‌رسد در لبه‌ی بالایی این دستگاه، سنسور مادون‌ قرمز و جایگاه سیم‌کارت تعبیه شده است. دکمه‌های تنظیم بلندی حجم صدا و دکمه‌ی پاور در لبه‌ی سمت راست گوشی قرار گرفته‌اند و در لبه‌ی سمت چپ هیچ دکمه‌ای دیده نمی‌شود. مکان دوربین جلو و دوربین پشتی دقیقا همانند رندرهای قبلی است و به همین دلیل می‌توان احتمال داد که این تصاویر با طراحی نهایی تفاوت چندانی نداشته باشند. یادآور می‌شویم که گوشی اچ‌تی‌سی یو 11 در تاریخ 16 می (26 اردیبهشت) طی رویداد اچ‌تی‌سی رسما معرفی خواهد شد. با توجه به این‌که رندرهای جدید این گوشی وضوح بالایی دارند، می‌توان حاشیه‌های این دستگاه را به‌خوبی مشاهده کرد. در واقع به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی یو 11 همانند گوشی‌های اخیر اچ‌تی‌سی حاشیه‌های قابل توجهی خواهد داشت. باید اشاره کنیم که به‌جز رندرهای جدید گوشی مورد بحث هیچ جزئیات دیگری از مشخصات فنی این محصول منتشر نشده است؛ اما پیش از این بارها شاهد فاش شدن برخی از قابلیت‌های اچ‌تی‌سی یو 11 بوده‌ایم. بسیاری از مشخصات فاش شده از گوشی‌ مورد بحث به‌طور غیر رسمی توسط وب‌سایت اندروید هدلاینز تأیید شده‌اند که از جمله این مشخصات می‌توان به سنسورهای لبه‌ی دستگاه اشاره کرد. در بخش تصاویر می‌توانید تصاویر جدید مدل قرمز گوشی‌ اچ‌تی‌سی یو 11 را مشاهده کنید.


    نظر شما در مورد گوشی‌ هوشمند اچ‌تی‌سی یو 11 چیست؟ آیا این محصول می‌تواند نظر علاقه‌مندان را به خود جلب کند؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر