زد تی ای بلید وی ۷ پلاس رسما معرفی شد

عصر کالا- گوشی زد تی ای بلید وی ۷ پلاس (ZTE Blade V۷ Plus) به صورت رسمی معرفی شد. در ادامه به معرفی این گوشی میان رده و البته خوش ساخت خواهیم پرداخت.

زد تی ای بلید وی ۷ پلاس رسما معرفی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، کنگره جهانی موبایل 2016 بود که گوشی های بلید V7 و بلید V7 پلاس توسط کمپانی چینی زد تی ای رونمایی شدند. بعد از گذشت 12 ماه، یک گوشی دیگر با نام بلید V8 به فروش رسید. حالا نیز در اقدامی عجیب، یک گوشی دیگر از این خانواده قدیمی با نام زد تی ای بلید V7 پلاس پیش روی کاربران قرار گرفته است.
    از نظر سخت افزاری، تفاوت خاصی میان نسخه پلاس و نسخه معمولی از این گوشی وجود نداشته و شاید از جمله مهم‌ترین آنها بتوان به اضافه شدن سنسور اثر انگشت و یک باتری 2540 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. زد تی ای بلید وی 7 پلاس با بهره‌گیری از صفحه نمایشی 5.2 اینچی و فول اچ دی، به 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین 13 مگاپیکسلی تجهیز شده و از تراشه قدیمی مدیاتک MT6753 به منظور مدیریت اطلاعات استفاده می‌کند. مورد نا امیدکننده در رابطه با این تلفن هوشمند، سیستم عامل آن است؛ گوشی جدید زد تی ای همراه با اندروید 6.0 مارشملو عرضه می‌شود.
    این گوشی در رنگ‌های طلایی (Ion Gold) و خاکستری (Platinum Grey) در دسترس کاربران بوده و هم‌اکنون فروش آن در کشورهای استرالیا و روسیه آغاز شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر