ارزان‌ترین موبایل‌های هوشمند بازار

عصر کالا- در حالی که قیمت موبایل‌های هوشمند پرچمدار همچنان در حال افزایش است، به نظر می‌رسد برای داشتن یک موبایل هوشمند خوب باید چیزی بیش از هزار دلار هزینه کنید. اما همیشه هم اینطور نیست. بسیاری از گوشی‌های هوشمند با نمایشگر با کیفیت، دوربین حرفه‌ای و عمر باتری بالا با قیمت‌های مناسب در بازار در دسترس هستند.

ارزان‌ترین موبایل‌های هوشمند بازار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دنیای اقتصاد، با این اوصاف می‌توان مدل‌های مختلفی از این گوشی‌ها را با قیمتی حدود 400 دلار در بازار پیدا کرد و خرید. می‌توانید با بعضی از این گوشی‌های با کیفیت و ارزان‌قیمت در اینجا آشنا شوید. گوشی Moto G5 Plus یکی از این گوشی‌های ارزان و با کیفیت است که طراحی خوبی داشته و از دوربین دو لنزه، عمر باتری طولانی و اسکنر اثر انگشت بهره می‌برد. این گوشی در حال حاضر با قیمت پایه 229 دلار در بازار عرضه می‌شود، اما ممکن است در روزهای تعطیلات سال نو میلادی با تخفیف هم به فروش برسد.

    HTC U11 Life هم با ظاهری بسیار شبیه به پرچمدار فعلی این شرکت یعنی U11، با قیمتی بسیار ارزان‌تر در بازار عرضه می‌شود. در حالی که U11 پرچمدار با قیمت 650 دلار به فروش می‌رسد، HTC U11 Life با قیمت 350 دلار عرضه می‌شود. البته این دو مدل تفاوت‌هایی هم با یکدیگر دارند؛ در حالی که مدل پرچمدار بدنه‌ای کاملا شیشه‌ای دارند، بدنه مدل ارزان‌تر از جنس پلاستیک فشرده است.

    مدل پرچمدار دارای پورت USB-C است و مدل ارزان‌تر این پورت را ندارد.

    با این همه اما گوشی Moto E4 با قیمت 130 دلار، ارزان‌ترین گوشی موبایل هوشمند بازار است. این گوشی برای بسیاری از کاربرانی که به دنبال یک موبایل هوشمند استاندارد و کاربردی هستند، انتخاب مناسبی است. این گوشی در دو رنگ مشکی و طلایی طراحی شده است و از نمایشگر 5 اینچی، حسگر اثر انگشت، بدنه ضد‌آب و باتری با طول عمر مناسب بهره می‌برد.  برای آنهایی که به دنبال گوشی با باتری بسیار مقاوم و طول عمر بالا هستند، Asus Zenfone 3 Zoom گزینه خوبی است. این گوشی با بدنه آلومینیومی از نمایشگر 5/ 5 اینچی بهره می‌برد و تنها با یک شارژ کامل تا دو روز کار می‌کند. برای خرید این گوشی باید 330 دلار هزینه کنید.

    Huawei Honor 8 با قیمت 400 دلاری، یکی از زیباترین موبایل‌های هوشمند در بازار فعلی است.

    این گوشی که در ماه آگوست سال گذشته میلادی روانه بازار شد، از بدنه بسیار باریک و طراحی مدرنی بهره می‌برد که می‌تواند توجه بسیاری از خریداران را به خودش جلب کند. این گوشی دو دوربین در پشت داشته و باتری آن دوام خوبی دارد. Moto X4 هم مدل دیگری از سری موتو است که حالا با قیمت 400 دلار در دسترس است. این گوشی بدنه ضد آب داشته و مبتنی بر دستیار صوتی هوشمند الکسا است. این گوشی در دو رنگ آبی و مشکی طراحی شده و استفاده از آن در نور کم هم بسیار راحت است.

    اگر از طرفداران گوشی‌های آی‌فون هستید، بهتر است بدانید که این روزها می‌توانید iPhone SE را با قیمت 350 دلار در بازار بخرید. این گوشی با مشخصات فنی بسیار شبیه به آی‌فون 6 اما با ظاهری مشابه آی‌فون 5 طرفداران زیادی در بازار دارد. گوشی ZTE Blade V8 Pro هم که این روزها با قیمت 230 دلار به فروش می‌رسد، یکی از ارزان‌های با کیفیت بازار است. باتری این گوشی طول عمر مناسبی داشته و نمایشگر 5/ 5 اینچی آن کیفیت خوبی دارد. این گوشی از دو دوربین بهره می‌برد و عملکرد سریع‌تری نسبت به بسیاری از رقبای ارزان‌قیمتش دارد.

    گوشی Huawei Honor 6X هم مدل ارزان‌قیمت دیگری از شرکت هوآوی است که دوربین بسیار با کیفیتی دارد. این گوشی 200دلاری دو دوربین در پشت بدنه خودش دارد و امکان عکاسی با کیفیت بالا در نور کم را به کاربرانش می‌دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر