تحولات در نسخه جدید سیستم عامل رایانه‌های اپل

عصر کالا- تازه‌ترین تصاویر منتشره از سیستم عامل مک او اس اپل نشان می‌دهد که تغییر و تحولات عظیمی در این پلت‌فرم داده شده است.

تحولات در نسخه جدید سیستم عامل رایانه‌های اپل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، استیو تروتون اسمیت، به‌عنوان یکی از معروف‌ترین توسعه‌دهندگان اپلیکیشن و نرم‌افزارهای محصولات اپل به تازگی تصاویر و ویدیوهایی را در صفحه کاربری توییتر خود منتشر کرده که نشان می‌دهد نسخه آتی دسک‌تاپ سیستم عامل مک او اس اپل دستخوش تغییرات قابل توجهی خواهد شد.
    طبق این ویدیوها، تم تاریک و تیره، اپلیکیشن اپل نیوز و ایکس کد 10 به این نسخه جدید از مک او اس اضافه شده است. این جزئیات و اطلاعات فاش شده این امکان را به کاربران رایانه‌های اپل می‌دهد تا بتوانند سیستم عامل خود را بیشتر شخصی‌سازی کنند.
    نسخه 10.14 از این سیستم عامل از تم تاریک و تیره بهره می‌برد که تمام اپلیکیشن‌های مورد استفاده کاربران را تحت تاثیر قرار می‌دهد. همچنین مشاهده آیکون مربوط به اپلیکیشن اپل نیوز نیز حاکی است که برای نخستین بار قدم به عرصه رایانه‌های اپل گذاشته است.
    طبق ویدیوی جدیدی که به‌تازگی از نسخه‌ی آتی مک‌اواس منتشر شده است، می‌توان تم تیره، اپلیکیشن اپل نیوز و ایکس‌کد 10 را مشاهده کرد. یکی دیگر از مشخصاتی که در این نسخه جدید دیده می‌شود، وجود نسخه بعدی (ورژن 10) ایکس کد به منظور توسعه اپلیکیشن است.
    وی در تشریح این اطلاعات می‌گوید: کاربران اپل در فروشگاه اینترنتی اپ استور به لطف API جدید، قادر خواهند بود قبل از نصب و دانلود یک نرم‌افزار، پیش نمایش ویدیویی آن را مشاهده کنند.
    البته اپل هنوز صحت موارد و اطلاعات ذکر شده توسط اسمیت را تائید نکرده است و بنابراین نمی‌توان با قطعیت درباره جزئیات نسخه آتی سیستم عامل مک او اس رایانه‌های اپل اظهار نظر کرد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر