آیفون های نسل آینده به شارژ بی سیم مجهز خواهند بود

عصر کالا- شایعه ای تأیید نشده حاکی از این است که آیفون بعدی اپل مجهز به شارژ بی سیم خواهد داشت. این شایعه به طور مکرر از تحلیلگران مختلفی شنیده شده و مبتنی بر شواهدی مانند پیوشتن اپل به Wireless Power Consortium است.

آیفون های نسل آینده به شارژ بی سیم مجهز خواهند بود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ابرگیزمو، به نظر می رسد شرکت سرمایه گذار JPMorgan نیز در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده آیفون بعدی مجهز به قابلیت شارژ بی سیم خواهد بود. این شرکت همچنین اعلام کرده به احتمال زیاد شرکت Broadcom قطعات مورد نیاز برای این قابلیت را فراهم خواهد کرد.

    اما به هر حال این سرمایه گذار درباره این که کدام مدل آیفون مجهز به این قابلیت خواهد شد و یا اینکه اپل از کدام استاندارد شارژ بی سیم استفاده خواهد کرد صحبتی به میان نیاورده است. گفته می شود «مینگ چی کیو» پیش از این در گزارشی اعلام کرده بود این قابلیت استانداردی در تمامی مدل های آیفون از جمله 7s، 7s Plus و آیفون 8 خواهد بود.
    هنوز معلوم نیست اپل از چه استانداردی استفاده خواهد کرد. WPC از استاندارد Qi استفاده می کند، بنابراین احتمال استفاده از این استاندارد نسبت به PMA بیشتر است، اما همانطور که CNBC اشاره می کند، سامسونگ نیز یکی از اعضاء WPC است و گوشی های این شرکت از هر دو استاندارد Qi و PMA پشتیبانی می کند. به هر حال باید منتظر رونمایی از گوشی بعدی آیفون باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر