افشای ویژگی های گوشی های اس ۹ و نوت ۹ سامسونگ

عصر کالا- در حالی که مدت کوتاهی از عرضه گوشی گالکسی اس ۸ سامسونگ می گذرد، تلاش برای پی بردن به امکانات و ویژگی های هیجان انگیز گوشی های گالکسی اس ۹ و نوت ۹ آغاز شده است.

افشای ویژگی های گوشی های اس ۹ و نوت ۹ سامسونگ
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اسلش گیر، Galaxy S9 کماکان دارای حسگر اثر انگشتی است که در پشت این گوشی قرار گرفته است. برخی کاربران از این کار انتقاد کرده بودند، اما ظاهرا سامسونگ اصرار دارد که رویه ای خلاف اکثر شرکت های سازنده گوشی در پیش بگیرد.  گالکسی اس 9 در نیمه اول سال 2018 به بازار می آید.

    در این میان گالکسی نوت 9 که قرار است در اواخر سال 2018 روانه بازار شود، دارای حسگر اثرانگشتی خواهد بود که در زیر نمایشگر تعبیه شده و از این طریق بخش دیگری از خریداران گوشی های سامسونگ راضی خواهند شد.

    برخی منابع خبری مدعی شده اند که دوربین، بلندگو و حتی اسکنر عنبیه گوشی گالکسی اس 9 به زیر نمایشگر این گوشی منتقل شده است، اما هنوز در این زمینه اخبار دقیقی در دست نیست.

    گالکسی اس 9 مجهز به نمایشگر 5.7 اینچی با دقت 4K، پردازنده هشت هسته ای، 6 یا 8 گیگابایت رم به انتخاب مشتری، 64 تا 128 گیگابایت حافظه داخلی به انتخاب مشتری و باتری 4200 میلی امپری خواهد بود.

    دوربین های این گوشی در پشت و جلو به ترتیب 16 و 8 مگاپیکسلی خواهند بود. قیمت این گوشی بین 900 تا 1000 دلار پیش بینی شده است. در مورد ویژگی های گوشی گالکسی نوت 9 هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر