آیا مک پرو جدیدی در راه است؟

عصر کالا- آخرین مدل از مک پرو در سال ۲۰۱۳ راهی بازار شد. محصولی که در آن زمان طراحی بسیار زیبا و نواوری‌های منحصر به فردی داشت. انتظار داشتیم که در طول سال‌های بعد مدل‌های جدیدتری از این محصول راهی بازار شود، اما اپل هنوز دست به چنین کاری نزده است. امروز شایعات تازه‌ای درباره‌ی مدل جدید مک پرو به بیرون درز کرده. در این شایعات گفته شده که مک پرو جدید برای اجرای مضامین واقعیت مجازی ساخته شده تا بتواند جایگاه کنونی سیستم‌های ویندوزی را به دست بیاورد.

آیا مک پرو جدیدی در راه است؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر؛بسیاری از تولید کننده‌های هدست‌های واقعیت مجازی گفته بودند که سیستم‌های مک ضعیف هستند و برای اجرای مضامین واقعیت مجازی مناسب نیستند. حالا به نظر می‌رسد که اپل تصمیم گرفته تغییراتی در مک پرو جدید به وجود بیاورد تا کاربران بتوانند مضامین واقعیت مجازی را با این دستگاه تجربه کنند.

    اپل قصد دارد در ساخت مک پرو جدید تجدید نظر کند و ویژگی‌های جدیدی را به این دستگاه اضافه کند. این دستگاه قطعا قدرت بالایی دارد و از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برد. در حال حاضر برای استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی HTC Vive و Ocolus Rift هم باید یک کامپیوتر ویندوزی قدرتمند داشته باشید. حالا بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان اپل منتظر هستند که محصولی قدرتمند از سوی این شرکت عرضه شود تا آن‌ها هم بتوانند دنیای واقعیت مجازی را تجربه کنند.

    هنوز مشخص نیست که مک پرو جدید کی راهی بازار می‌شود و چه قیمتی خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر