محصولات جدید سامسونگ داخلی سازی شدند

عصر کالا- مدیر ارشد بخش لوازم صوتی و تصویری سامسونگ ایران در حاشیه مراسم رونمایی تلویزیون های جدید QLED سامسونگ عنوان کرد : بحث ورود تکنولوژی های روز دنیا در بخش های صنعتی کشور موضوع مهمی بود که مدیران ایرانی سامسونگ نیز در طی چند سال گذشته توجه ویژه ای به آن داشته اند.

محصولات جدید سامسونگ داخلی سازی شدند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ال کا ایران، مدیر ارشد بخش لوازم صوتی و تصویری سامسونگ ایران در حاشیه مراسم رونمایی تلویزیون های جدید QLED سامسونگ عنوان کرد : بحث ورود تکنولوژی های روز دنیا در بخش های صنعتی کشور موضوع مهمی بود که مدیران ایرانی سامسونگ نیز در طی چند سال گذشته توجه ویژه ای به آن داشته اند.

    آرین سیف هاشمی در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» در خصوص میزان داخلی سازی تلویزیون های QLED  سامسونگ و همچنین میزان انتقال فناوری ساخت آن به کشور بیان داشت : با توجه به قالب های موجود در کارخانه های تولیدی سامسونگ در کشور، تمامی مراحل تولید این تلویزیون ها توسط مهندسان ایرانی و با تکنولوژی روز دنیا در ایران صورت خواهد گرفت.

    وی افزود : آنچه که مشخص است ورود تکنولوژی کره جنوبی در ساخت تلویزیون های QLED سامسونگ به خوبی صورت گرفته و مهندسان کشور ما در حال نظارت بر مراحل تولید این محصولات در ایران هستند.

    سیف هاشمی خاطرنشان کرد : البته تکنولوژی بسیار پیچیده ساخت پنل نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا وجود نداشته و در حال حاضر نمی توان انتظار تولید پنل های تلویزیون را نیز در کشور داشت.

    مدیر ارشد بخش لوازم صوتی و تصویری سامسونگ در خصوص زمان ورود تلویزیون های جدید QLED به بازار ایران عنوان داشت : در حال حاضر تعدادی از این محصولات در خیابان های جمهوری، شریعتی و امین حضور به صورت نمونه وجود دارد که از اواخر هفته آینده به صورت رسمی وارد بازار کشور شده و در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

    آرین سیف هاشمی در پایان با اشاره به حدود قیمتی تلویزیون های QLED سامسونگ بیان داشت: این محصولات در دو سایز 55 و 65 اینچ در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. قیمت حدودی تلویزیون های 55 اینچ بین 9 تا 10 میلیون تومان و قیمت تلویزیون های 65 اینچ بین 15 تا 16 میلیون تومان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر