تصویری از آی پد پرو جدید با دوربین های مشابه آیفون ۱۱ پرو

عصر کالا- تصویری از تبلت «آی پد پرو» فاش شده که در آن بدنه بزرگ با تنظیمات ۳ تایی دوربین مانند آیفون ۱۱ پرو دیده می شود.

تصویری از آی پد پرو جدید با دوربین های مشابه آیفون ۱۱ پرو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، به تازگی تصویری از تبلت جدید اپل به نام «آی پد پرو» منتشر شده است. ماکت طرح نهایی آی پد پرو نشان دهنده یک دستگاه نقره ای و بزرگ است که مانند آیفون11 پرو، 3 دوربین پشت آن قرار دارد.

    اگر این اخبار صحت داشته باشد، کاربران این دستگاه می توانند  ویدئوهای با کیفیت 4K ثبت و آنها را ادیت کنند. هرچند پیش از این نیز اخباری درباره وجود تنظیمات جدید دوربین آی پد منتشر شده بود، اما این تصاویر برای نخستین بار نشان می دهد دستگاه با تنظیمات جدید چه ظاهری خواهد داشت.

    وب سایت «سانی دیکسون» که پیش از این نیز جزئیاتی از دستگاه های اپل را فاش کرده، این تصاویر را منتشر کرده است.در این وب سایت آمده است: ما تصویری از آخرین ماکت آی پد پرو اپل را از منبعی معتبر دریافت کرده ایم. این تصویر نشان می دهد دوربین های جدید اپل که در آیفون11 پرو به کار رفته اند در  آی پد جدید نیز وجود دارند.

    پیش بینی می شود اپل در ماه اکتبر  جدیدترین دستگاه های iOSرا عرضه کند. چندی پیش این شرکت  از سری آیفون 11 با قیمت پایه 699 دلار رونمایی کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر