اولین تلفن همراه سامسونگ را ببینید

عصر کالا- کمپانی سامسونگ در زمینه تلفن همراه به یکی از غول‌های قدرت‌مند تبدیل شده و نمی‌توان بازار تلفن‌های همراه را بدون این کمپانی قدرت‌مند تصور کرد. در حال حاضر این کمپانی کره‌ای با ساخت و عرضه پرچمداران و میان‌رده‌های مختلف، محبوبیت زیادی میان کاربران گوشی‌های موبایل به‌دست آورده است.

اولین تلفن همراه سامسونگ را ببینید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از برترینها، کمپانی سامسونگ در زمینه تلفن همراه به یکی از غول‌های قدرت‌مند تبدیل شده و نمی‌توان بازار تلفن‌های همراه را بدون این کمپانی قدرت‌مند تصور کرد. در حال حاضر این کمپانی کره‌ای با ساخت و عرضه پرچمداران و میان‌رده‌های مختلف، محبوبیت زیادی میان کاربران گوشی‌های موبایل به‌دست آورده است.پ

    شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید اولین تلفن همراهی که توسط این کمپانی ساخته و روانه بازار شد چه بود و به طور کل منشا تلفن‌های هوشمند گلکسی این کمپانی از کجا است!

    سامسونگ SC-1000 اولین گوشی ساخته شده توسط کمپانی سامسونگ بود که در سال 1985 روانه بازار شد. این تلفن همراه برای استفاده در ماشین ساخته شده بود و از همان ابتدا موفقیت چندان جالبی به‌دست نیاورد. دلیل اصلی عدم موفقیت این مدل مشکلات کیفی آن بود. بعد از این موضوع سامسونگ تصمیم می‌گیرد تا به مدت دو سال برای تحقیق و توسعه فعالیتش در زمینه تولید گوشی سرمایه‌گذاری کند. همچنین مهندسان این کمپانی در این زمان از گوشی‌های موتورولا به‌عنوان بنچمارک استفاده می‌کردند.

    مدتی بعد سامسونگ تلفن همراه SH-100 را می‌سازد و روانه بازار می‌کند. این گوشی در سال 1988 در کشور کره جنوبی برای خرید در دسترس عموم قرار گرفت. تا آن سال کمپانی نوکیا که قدرت بیشتری در این زمینه داشت، 3 مدل تلفن همراه معرفی کرده بود. این سه تلفن همراه با نام‌های Mobira Senator ،Talkman 450 و Talkman 900 توسط این کمپانی ساخته شده بودند.

    اما SH-100 سامسونگ در آن زمان به فروش خوبی دست پیدا نکرد و تنها چیزی حدود 1000 تا 2000 عدد از آن گوشی به فروش رفت. باوجود فروش نه‌چندان مناسب این مدل، سامسونگ دست از تلاش نکشید و هر سال مدل‌‌های جدیدتری را روانه بازار کرد و بعد از گذشت یک مدت، محبوبیت زیادی در میان کاربران پیدا کرد. در آن زمان کمپانی‌های نوکیا و موتورولا پیشتازان دنیای تلفن‌ همراه بودند و سامسونگ باید با آن‌ها به رقابت می‌پرداخت.

    نظر شما درباره اولین گوشی ساخته شده توسط سامسونگ چیست؟ به نظر شما اگر سامسونگ در زمان عدم موفقیتش در این زمینه، تولید گوشی‌های موبایلش را متوقف می‌کرد و در این حوزه فعالیت نمی‌کرد، این روز‌ها شاهد تلفن‌ همراهی با نمایشگر خمیده و حسگر عنبیه چشم بودیم؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر