«اسنشال» و کار روی تلفن هوشمند جدید

عصر کالا- شرکت اسنشال که کمپانی آن توسط اندی رابین خالق اندروید ایجاد شده، پیشتر گوشی هوشمند پرچمدار و جذاب PH-۱ را با ویژگی ها و طراحی منحصربفرد معرفی کرد.

«اسنشال» و کار روی تلفن هوشمند جدید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از برترینها، در حالی که همچنان انتظارداریم PH-1 در آینده نزدیک عرضه شود، براساس گزارش های جدید شرکت اسنشال روی مدل دومی مشغول کار است. به تازگی مرکز Wi-Fi به اسمارتفونی که شماره مدل A11 داشته، تاییدیه ای داده است.

    اندی رابین تاکنون اشاره ای به مدل دوم نداشته و درحال حاضر تنها  Wi-Fi این اسمارتفون را آشکار کرده است. تنها اطلاعات مشخصاتی که درباره این گوشی هوشمند می دانیم، سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا است و این نشان می دهد در آینده نزدیک باید شاهد رونمایی و عرضه آن باشیم. به هر حال جزئیات کافی نیست و اسنشال در حال حاضر عرضه PH-1 محصول پرچمدار خود را آغاز نکرده تا بتوان درباره مدل دوم اشاره داشت.

    احتمالا در نمایشگاه ایفا 2017 شرکت اسنشال اشاره ای به مدل دوم داشته و از آن رونمایی نمایند. در اخباری مرتبط PH-1 اسمارتفونی با مشخصاتی چون پردازنده اسنپدراگون 835، حافظه رم 4 گیگابایتی، صفحه نمایش QHD و برخی دیگر همراه است که آن را در دسته پرچمداران قرار می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر