گوشی هواوی میت ۱۰ ؛

نمایشگر تمام صفحه، چیپست ۱۰ نانومتری و تکنولوژی واقعیت افزوده

عصر کالا- گوشی هواوی میت ۱۰ (Huawei Mate ۱۰) تا چند ماه دیگر رونمایی می‌شود.

نمایشگر تمام صفحه، چیپست ۱۰ نانومتری و تکنولوژی واقعیت افزوده
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، ظاهرا این فبلت چینی از نمایشگر 6 اینچی تمام صفحه و پشتیبانی از واقعیت افزوده برخوردار است. دیگر مشخصات به بیرون درز کرده از این گوشی را در ادامه خواهید خواند.
    هواوی معمولا فبلت‌های پرچمدار خانواده میت خود را در پاییز هر سال رونمایی می‌کند و امسال نیز انتظار می‌‌رود گوشی هواوی میت 10 به عنوان نسل جدید این محصولات معرفی شود. انتظار می‌رود این محصول در ماه اکتبر روانه بازار شده و به رقیبی جدید برای دیگر گوشی های مجهز به طراحی تمام صفحه نظیر گلکسی اس 8 سامسونگ، ال جی جی 6، اسنشال فون و یا حتی احتمالا آیفون 8 تبدیل شود. این می‌تواند یک گام بسیار مثبت در زمینه توسعه اعضای خانواده میت هواوی باشد که به ارمغان آورنده‌ی یک طراحی بسیار عالی 6 اینچی همراه با ابعاد کاملا مناسب و در دست گیری آسان گوشی است.
    یکی از جذاب‌ترین شایعاتی که در خصوص این گوشی شنیده می‌شود، تجهیز شدن آن به نمایشگر Full Active شرکت ژاپن دیسپلی (JDI)، یک نمایشگر 6 اینچی با وضوح 1080×2160 پیکسل است که از لبه‌هایی بسیار باریک برخوردار است و طراحی یک گوشی تمام صفحه را سهولت می‌بخشد. ما همچنین این را می‌دانیم نمایشگر جدید JDI به نوعی طراحی شده که کاربر حتی با انگشتان خیس خودش نیز می‌تواند از آن استفاده کند.

    تولید انبوه این پنل نمایشگر مدتیست آغاز شده و با توجه به سرمایه گذاری‌های کلان شرکت سونی بر روی JDI، به نظر می‌رسد غول گوشی ساز ژاپنی نیز در نمایشگاه IFA برلین (در انتهای تابستان) از یک گوشی تمام صفحه مجهز به آن رونمایی کند.

    مشخصات فنی گوشی هواوی میت 10

    از دیگر مشخصات فنی گوشی هواوی میت 10 باید به قدرت‌گیری آن از یک چیپست ساخت هواوی کایرین 970 اشاره کرد که پیشتر در موردش شنیده بودیم، بنابراین انتظار می‌رود قدرت آن همپای رقبای بزرگ خود یعنی چیپست‌های بالارده و پرچمدار ساخت شرکت‌های کوالکام و سامسونگ باشد. هواوی معمولا همراه با گوشی های سری Mate خود از قابلیت‌های جذاب و ویژه‌ای نیز پرده برداری می‌کند و در مورد گوشی هواوی میت 10 نیز شنیده می‌شود قرار است از تکنولوژی هایی همچون اسکنر عنبیه چشم، پشتیبانی از واقعیت افزوده و تکنولوژی لمس سه بعدی برخوردار باشد. همچنین گفته می‌شود پرچمدار فبلت های هواوی قرار است از باتری با ظرفیت بسیار بالا همراه با رم و حافظه داخلی بسیار مناسبی بهره‌مند باشد که می‌تواند آن را به یکی از قدرتمندترین گوشی های حال حاضر جهان نیز تبدیل کند.
    ما همچنان باید تا زمان رونمایی رسمی از این گوشی منتظر بمانیم و به شنیدن اخبار و شایعات مختلف در خصوص آن عادت کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر