آیپد پروهای جدید نیمه فروردین ماه و در «اپل پارک» رونمایی می شوند

عصر کالا- در حالی که انتشار و افشای اطلاعات مربوط به گلکسی اس ۸ سامسونگ و حتی آیفون ۸ اپل در مسیر مشخص و معینی حرکت می کنند، یکی از بلاتکلیف ترین محصولات آینده که هر چند وقت یک بار با اخبار ضدونقیضی مواجه می گردد نسل جدید آیپد پرو است.

آیپد پروهای جدید نیمه فروردین ماه و در «اپل پارک» رونمایی می شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر کالا» به نقل از PhoneArena، ابتدای سال نوی میلادی شنیده شد عرضه آیپدهای 2017 به نیمه دوم سال موکول می شود، پس از آن گفته شد هر 4 مدل مورد انتظار نهایتاً تا پایان فروردین ماه از راه می رسند.

    بعد از انتشار این شایعه هم رسانه های کره ای زبان مدعی شدند فقط دو نسخه از آیپد پروهای جدید فروردین ماه عرضه می شوند و ارائه نسخه های 10.5 و 12.9 اینچی احتمالاً تا اردیبهشت یا خرداد ماه به تعویق خواهد افتاد.

    با وجود همه این تفاسیر حالا وب سایت Apple World مدعی شده که مدل 12.9 اینچی آیپد پرو در کنار سایر اعضا به محض راه اندازی اپل پارک در اواسط فرودین ماه معرفی خواهند شد و برای فروش آماده می شوند.

    به نظر می رسد این مسئله تمام مدل های مختلف و انواع مجهز به وای-فای یا شبکه LTE و همینطور رنگ های مختلف را نیز شامل می شود.

    گفتنی است دو نسخه 12.9 و 9.7 اینچی این خانواده به نوعی نسل جدید آیپد پروهای فعلی هستند و مدل 10.5 اینچی نیز دیوایس کاملاً جدیدی است. تبلت 7.9 اینچی اپل هم قرار است جایگزین آیپد مینی شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر