قابلیت حذف نویز هدفون تازه HTC تنها در موبایل U۱۱ عمل می کند

عصر کالا- اچ تی سی در هفته گذشته از پرچمدار تازه خود با نام U۱۱ رونمایی کرد که در ساخت آن، برخی درخواست های کاربران نظیر بهره مندی از استاندارد مقاومت در برابر نفوذ آب را لحاظ کرده است.

قابلیت حذف نویز هدفون تازه HTC تنها در موبایل U۱۱ عمل می کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، همچنین کمپانی تایوانی در جعبه تلفن همراه جدید خود، هدفون هایی با قابلیت حذف نویز را تدارک دیده که به نظر می رسد برخی ویژگی های آن تنها در U11 عمل می کنند.

    همانطور که احتمالاً می دانید هدفون های عرضه شده توسط HTC از طریق پورت USB-C به دستگاه متصل می شوند. در همین رابطه «جف گوردون»، یکی از مدیران کمپانی تایوانی عنوان کرده در حالی که هدفون های مورد اشاره با تمام گجت های بهره مند از پورت USB-C (به عنوان مثال U Ultra، U Play و یا Bolt) سازگار هستند اما قابلیت Noise Cancelling آن تنها به استفاده در U11 محدود شده است.

    این هدفون با تمام گجت های دارای پورت USB-C سازگار هستند اما قابلیت حذف نویز تنها در U11 عمل می کند
    همچنین «گوردون» در پاسخ به سؤال وبسایت PhoneArena در مورد دلیل عدم استفاده از دکمه به جای Edge Sense عنوان کرده است که دکمه ها کاربردهای محدودی دارند در حالی که سنسورهای به کار رفته در فناوری Edge Sense می توانند تعاملات مختلف مبتنی بر لمس را عملیاتی کنند.

    به بیان دیگر HTC احتمالاً قصد دارد در آینده ویژگی های بسیار بیشتری را به Edge Sense محول کند و بنا بر گفته مدیر روابط عمومی کمپانی تایوانی، قابلیت «تشخیص فشار وارده تنها یک شروع است.»

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر