تبدیل گوشی به کنترل تمام دستگاهها

عصر کالا: اسپین ریموت SDC-۱ رابط کنترل از راه دوری است که برای فرمان به بیشتر دستگاه‌های وابسته به مادون قرمز، وایرلس، دستگاه‌های مجهز به بلوتوث هوشمند و همچنین تبدیل تبلت و یا گوشی هوشمند به کنترل ارائه شده است.

تبدیل گوشی به کنترل تمام دستگاهها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳:۰۰
  • تبدیل گوشی به کنترل تمام دستگاهها+تصاویر
  • تبدیل گوشی به کنترل تمام دستگاهها+تصاویر
  • تبدیل گوشی به کنترل تمام دستگاهها
  • تبدیل گوشی به کنترل تمام دستگاهها+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، امروزه افراد در جستجوی یک ابزار برای کنترل چندین دستگاه مختلف هستند. ابزارهای کنترلی جدید به جای دکمه قابلیت لمس، جنبش، تغییر جهت و کنترل دارند. اسپین ریموت SDC-1 برای فرمان و ارتباط برای بیشتر دستگاه‌های وابسته به مادون قرمز، وایرلس، دستگاه‌های مجهز به بلوتوث هوشمند و تبدیل تبلت و یا گوشی هوشمند به کنترل ارائه شده است.
کنترل چندین سیستم و یا تلویزیون و تطابق آنها از طریق یک کنترل کار سخت و دشواری است و به همین دلیل اغلب ابزارهای کنترلی چند دستگاه محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. دستگاه جدید کنترلی گنبدی شکل بوده و نیازی به قرار دادن آن در بین انگشتان و کف دست نیست.
این دستگاه لمسی دارای سنسور برای تفسیر حرکات و دستورات است. بنابراین براساس قرار گرفتن آن در دست،  جهت و یا مسیر چرخش آن، کاربر می‌تواند کانال تلویزیون را تغییر، صدا را تنظیم و دستگاههای هوشمند( همچون لامپ و اسپیکر) را کنترل کند.

برخلاف کنترل‌های قدیمی که با مادون قرمز کار می‌کنند و باید به سمت دستگاه گرفته شوند، اسپین ریموت سیگنال‌های IR را به همه طرف ارسال می‌کند. این دستگاه کنترلگر قادر است با چندین دستگاه ست شود و کاربر قادر است با آن آزادی عمل بیشتری خواهد داشت.
این کنترلگر از طریق اپلیکیشن گوشی‌های اندرویدی و iOS به راحتی و بدون نیاز به هیچ سخت‌افزار خاصی قادر است گوشی هوشمند و تبلت را به کنترلی لمسی تبدیل کند. قیمت این دستگاه برای سفارش 112 دلار است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر