مایکروسافت گوشی را به PC تبدیل کرد

عصر کالا- هر چند وقت یکبار شایعات جدیدی از گوشی سرفیس فون شرکت مایکروسافت به بیرون درز می‌کند.

مایکروسافت گوشی را به PC تبدیل کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، محصولی که گفته می‌شود ساختار تلفن‌های همراه هوشمند را عوض خواهد کرد. امروز اطلاعات جدیدی از این گوشی به بیرون درز کرده که نشان می‌دهند سرفیس فون ویژگی‌های جالبی دارد.

    گفته شده محصول جدید مایکروسافت به پروژکتور داخلی مجهز شده است. پروژکتوری که می‌تواند حالت Continuum ویندوز موبایل را همیشه نشان دهد تا کاربران با ظاهری مانند ویندوز دسکتاپ مواجه شوند. همچنین کاربران می‌توانند به مدت یک ساعت از این قابلیت بدون استفاده از مانیتور استفاده کنند. در ادامه به این موضوع اشاره شده که سرفیس موبایل به یک پایه مجهز شده که تا 185 درجه باز می‌شود. این پایه برای تنظیم پروژکتور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به قلم سرفیس پن اشاره کنیم. گفته شده این تلفن همراه هوشمند از قلم مخصوص پشتیبانی می‌کند تا امکانات بیشتری را پیش روی کاربران قرار دهد.

    برای سرفیس فون از تراشه اسنپ‌دراگون استفاده شده است. شایعات می‌گویند که از یک تراشه میان‌رده برای این محصول استفاده شده است. پس به احتمال زیاد با شاهد تراشه اسنپ‌دراگون سری 6 باشیم. انتظار می‌رفت که از اسنپ‌دراگون 835 برای این گوشی استفاده شود. از طرف دیگر شایعه شده که گوشی جدید مایکروسافت قابلیت تا شدن دارد و می‌توان آن را به تبلت هم تبدیل کرد.

    از نظر نرم‌افزاری هم گفته شده که یک نسخه جدید از ویندوز موبایل برای این گوشی در نظر گرفته شده که می‌تواند برنامه‌های Win32 یا ویندوز اصلی را اجرا کند. مثلا می‌توانید برنامه‌های EXE. را روی سرفیس فون اجرا کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر