جدیدترین دیاگرام آیفون ۸ و آیفون ۷ اس پلاس منتشر شد

عصر کالا- از جدیدترین دیاگرام آیفون ۸ (iPhone ۸) و آیفون ۷ اس پلاس (iPhone ۷S Plus) می‌توان اطلاعات زیادی درباره مشخصات و مخصوصا نحوه طراحی گوشی های موبایل سال ۲۰۱۷ اپل استخراج کرد.

جدیدترین دیاگرام آیفون ۸ و آیفون ۷ اس پلاس منتشر شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶:۰۰

    سال 2017 دهمین سال عرضه نخستین گوشی موبایل آیفون به دست خود استیو جابز محسوب می‌شود، به همین دلیل کاربران سراسر دنیا انتظار دارند محصولی انقلابی را از کمپانی اپل مشاهده کنند. تمرکز رسانه‌های خبری چنان بر روی آیفون 8 قرار گرفته که دو مدلی دیگری که قرار است همراه با این محصول عرضه شوند کاملا به حاشیه رفته‌اند. امروز یک دیاگرام آیفون 8 و یک دیاگرام آیفون 7 اس پلاس منتشر شدند که گفته می‌شود به طور مستقیم در طراحی بدنه این دو گوشی موبایل استفاده خواهند شد.
    استفاده از دوربین دوگانه در این دیاگرام آیفون 8 تایید شده است

    در این طرح، آیفون 8 دارای ابعاد 143.4 در 70.77 در 7.51 میلی‌متر بوده و بر روی پنل پشتی آن خبری از برآمدگی دوربین دوگانه است. دو سنسور دوربین اصلی دستگاه به صورت عمومی قرار گرفته و فلاش LED بین آن‌ها جا خوش کرده است. به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌ های آیفون 8 که تاکنون شایعات زیادی بر آن تاکید داشته‌اند باید به صفحه نمایش لبه به لبه دستگاه اشاره کرد که در این طرح نیز به چشم می‌خورد.

    اگر قرار باشد این طرح iPhone 8 را بپذیریم، تاچ آیدی در داخل نمایشگر جاسازی خواهد شد که به معنی وجود یک تکنولوژی فوق‌العاده خیره‌کننده در گوشی موبایل سال 2017 اپل است. در پشت و یا جلوی دستگاه دکمه‌ای به چشم نمی‌خورد تا بلکه آن را محل قرارگیری حسگر اثر انگشت خطاب کنیم. یک تحلیلگر زنجیره تامین اپل در ابتدای این هفته اعلام کرد حسگر اثر انگشت را باید زیر صفحه نمایش آیفون 8 پیدا کرد.
    گوشی موبایل دیگری آیفون 7 اس پلاس بوده و ابعاد آن 158.38 در 78.1 میلی‌متر است. در نظر داشته باشید آیفون 7 پلاس دارای ابعاد 158.2 در 77.9 میلی‌متر است. این گوشی موبایل جدید شبیه به آیفون 7 پلاس طراحی شده است، مخصوصا اینکه دوربین دوگانه آن به صورت افقی در گوشه بالا و سمت چپ پنل پشتی قرار دارد.

    در کنار این دیاگرام آیفون 8 و آیفون 7 اس پلاس می‌توان جدیدترین رندر آیفون 8 را نیز مشاهده کنید که بر اساس طرح جدید آن ایجاد شده است. طبق بیشتر شایعات، رویداد معرفی برترین آیفون سال 2017 در ماه سپتامبر (شهریور) خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر