گیر ۳۶۰ جدید امکان فیلمبرداری ۴K دارد و از آیفون نیز پشتیبانی می‌کند

عصر کالا- سامسونگ به‌تازگی از گیر ۳۶۰ جدید رونمایی کرده است. این محصول امکان فیلم‌برداری با کیفیت ۴K ارائه را می‌دهد و علاوه بر این با گوشی‌های آیفون اپل سازگاری دارد.

گیر ۳۶۰ جدید امکان فیلمبرداری ۴K دارد و از آیفون نیز پشتیبانی می‌کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از آخرین خبر؛ یکی از محصولات جانبی جذاب معرفی‌شده توسط سامسونگ، گیر 360 است. این گجت در واقع یک دوربین 360 درجه‌ است که می‌توان به همراه گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سامسونگ از آن استفاده کرد. به دلیل ساختار خاص این دوربین می‌توانید هر زمان که مایل باشید از محیط اطراف خود تصاویر و ویدیوهای 360 درجه‌ تهیه کنید.

    امسال گیر 360 به‌روزرسانی شده و حالا نسل جدید این محصول امکان ضبط فیلم‌هایی با کیفیت 4K با نرخ 24 فریم بر ثانیه را هم فراهم کرده است. کیفیت تصاویر این مدل جدید 15 مگاپیکسلی است و از استریم زنده نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، نسل جدید گیر 360 نسبت به قبل از نظر طراحی به‌روزرسانی شده است.

    یکی دیگر از قابلیت‌های مدل جدید گیر 360 پشتیبانی از گوشی‌های هوشمند آیفون اپل است. حالا این محصول علاوه بر گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس، گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج، گلکسی نوت 5، گلکسی اس 6، گلکسی اس 7 اج و گلکسی اس 6 اج پلاس با گوشی‌های هوشمند آیفون 7، آیفون 7 پلاس، آیفون 6 اس، آیفون 6 اس پلاس و آیفون اس‌ای که سیستم‌عامل آی‌اواس 10 به بعد را اجرا می‌کنند نیز سازگار است. نکته‌ی عجیب دیگر اینکه سامسونگ در مورد سازگار بودن مدل جدید گیر 360 با گوشی‌های هوشمند اندروید سایر تولیدکنندگان هیچ سخنی به میان نیاورده است.

    درهرحال اگر گوشی‌های هوشمند دیگر از گیر 360 پشتیبانی کنند، مطمئنا این گجت یکی از بهترین محصولات جانبی برای آن گوشی‌ها محسوب می‌شود. متأسفانه تاکنون هیچ جزئیاتی در مورد قیمت این دوربین منتشر نشده است؛ ولی امیدواریم قیمت گیر 360 جدید نسبت به نسل قبلی‌ خود کاهش داشته باشد. برای یادآوری باید اشاره کنیم که مدل قبلی گیر 360 با قیمت 350 دلار به بازار عرضه شد.

    نظر شما در این مورد چیست؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر