آیپاد تاچ نسل هفتم شاید امشب رونمایی شود

عصر کالا- جدیدترین اخبار در رابطه با مراسم امشب اپل نشان از این دارند که اپل نسل هفتم آیپاد تاچ را نیز در کنار محصولات دیگرش رونمایی خواهد کرد.

آیپاد تاچ نسل هفتم شاید امشب رونمایی شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، در روزهای اخیر اپل شاهد بیشترین افشاگری در رابطه با محصولات جدیدش بوده است. پس از انتشار اخباری در مورد آیفون ایکس، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اپل که برگرفته از نسخه‌ی گلد مستر سیستم عامل iOS 11 بود؛ حال در فاصله‌ی کمتر از 12 ساعت تا مراسم اپل برای رونمایی از محصولات جدیدش، اخباری در رابطه با رونمایی از نسل هفتم آیپاد تاچ نیز منتشر شده است.

    دیسکاور که یک کمپانی فعال در حوزه‌ی کارت‌های اعتباری است، در وب‌سایت خود اقدام به انتشار اطلاعاتی کرده که پیش از مراسم اپل، اطلاعاتی در رابطه با لیست محصولات جدید این کمپانی در اختیارمان قرار داده است. دیسکاور در لیست خود نام محصولاتی نظیر آیفون ایکس، آیفون 8، آیفون 8 پلاس، اپل واچ سری 3، اپل تی‌وی 4K‌ را در کنار آیپاد تاچ نسل هفتم قرار داده است.

    البته سؤال اصلی اینجا است که آیا دیسکاور از لیست محصولاتی که قرار است اپل امشب در جریان مراسم رونمایی خود معرفی کند آگاه است یا این کمپانی نیز اطلاعات خود را مبتنی بر گمانه‌های مطرح‌شده آماده کرده است؟ در این صفحه می‌توان برنامه‌ی پرداخت One to One Membership را مشاهده کرد که البته دو سال پیش توسط اپل کنار گذاشته شد.

    آیپاد تاچ

    هرچند در iOS 11‌ نیز شاهد اشاره به نام سه نسخه از آیفون بوده‌ایم؛ اما خبری از عبارت ادیشن پس از نام آیفون ایکس نبوده است. در لیست دیسکاور می‌توان نام دو محصول دیگر را مشاهده کرد که اپل واچ سری 3 و اپل تی‌وی 4K اهستند. انتظار می‌رود اپل در جریان کنفرانس خود این دو محصول را نیز رونمایی کند. البته احتمال رونمایی از آیپاد تاچ نسل هفتم نیز توسط اپل وجود دارد؛ چراکه در کدهای iOS 11 شواهدی دال بر توسعه نسل جدید این محصول وجود داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر