ASUS ZenFone ۴ هم مجهز به سیستم دوربین دوگانه می‌شود

عصر کالا- این روزها استفاده از دوربین‌های دوگانه در گوشی‌های هوشمند امری عادی شده است. بسته به هدف تولید کنندگان، این دوربین‌های دوگانه به کاربران کمک می‌کنند تا عکس‌هایی با کیفیت‌تر و داینامیک تری خلق کنند و در بعضی موارد کاربران می‌توانند از افکتی شبیه به افکت بوکه در دوربین‌های DSLR بهره ببرند.

ASUS ZenFone ۴ هم مجهز به سیستم دوربین دوگانه می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ابرگیزمو، گفته می‌شود ظاهراً ایسوس قصد دارد از دوربین‌های دوگانه در گوشی هوشمند در دست تولید خود یعنی ASUS ZenFone 4 استفاده کند. این گمانه زنی‌ها بر اساس تصاویر تبلیغاتی است که شرکت بر روی پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است. البته همان طور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، این عکس مفهومی که شرکت قصد داشته است را به وضوح نشان می‌دهد.

    در بالای این تصاویر شعار Time to be more than ONE درج شده که به همراه دو حلقه موجود در آن می‌تواند به لنزهای دوگانه این گوشی داشته باشد. ما از برنامه ریزی‌های ایسوس برای استفاده از دوربین‌های دوگانه و قابلیت‌هایی که احتمالاً در این دوربین‌ها وجود خواهد داشت تا از این گوشی در مقابل رقبا حمایت کند کاملاً مطمئن نیستیم. البته این احتمال وجود دارد که این شرکت نیز با تبعیت از شرکت‌های رده بالا در این زمینه تنها قصد داشته باشد که از این دوربین‌ها استفاده کند و از قافله عقب نماند.

    به هر حال باید منتظر زمان رونمایی این گوشی ماند. برای دریافت جزئیات رسمی این گوشی در آینده‌ای نه چندان دور با ما همراه باشید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر