عرضه گسترده ماشین لباسشویی‌های LG با هوش مصنوعی و موتور Direct Drive

عصر کالا- با تولید ماشین لباسشویی‌های درب-جلو هوشمندتر، ال‌جی سطح تازه‌ای از رفاه مشتری را به نمایش می‌گذارد.

عرضه گسترده ماشین لباسشویی‌های LG با هوش مصنوعی و موتور Direct Drive
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرآنلاین، ال‌جی الکترونیکس تا پایان سال جاری میلادی دامنه عرضه ماشین لباسشویی‌های درب‌-جلو هوشمند خود را در کل بازار گسترش خواهد داد. این ماشین لباسشویی‌های نوآورانه به هوش مصنوعی ThinQ مجهز شده‌اند و از موتورهای Direct Drive  مبتکرانه ال‌جی بهره می‌برند. با بهره‌گیری از تکنولوژی جدید AI DD، ماشین لباسشویی‌های جدید قادرند با اندازه‌گیری وزن و تشخیص خصوصیات پارچه، علاوه بر شستشویی ملایم و بی‌ضرر، شستشویی سریع‌تر و بهتر را به ارمغان آورده و ماندگاری و طول عمر لباس‌ها را نیز افزایش دهند.

    تکنولوژی AI DD ال‌جی با بهره‌مندی از کلان‌داده‌ای (Big data) متشکل از بیست هزار قطعه اطلاعاتی مرتبط با کارکرد ماشین لباسشویی‌ها و اعمال تنظیماتی بر پایه ظرافت و تعداد لباس‌ها در هر دور شستشو، بهینه‌ترین سیکل شستشو را فراهم می‌آورد؛ که این روش شستشویی با تمیزی فوق‌العاده را تضمین می‌کند؛ و نتیجه این تلاش‌ها 18 درصد آسیب کمتر به لباس در هر دور شستشو و طولانی‌تر شدن عمر ساکنین کمد لباس شما است.

    علاوه بر این، تکنولوژی TurboWash 360 ال‌جی بدون قربانی کردن تمیزی لباس‌ها، سیکل شستشوی کوتاه‌تر و آسان‌تری را فراهم می‌آورد. با این شیوه هر سیکل شستشوی کامل لباس تنها 39 دقیقه طول می‌کشد. همچنین قابلیت اسپری چندگانه سه‌بعدی با شلیک جریان آب در 4 مسیر مختلف و تأمین پوشش بیشتر منطقه نبرد با لکه‌ها، به تمیزی بهتر لباس در زمان کمتر کمک شایان توجهی می‌کند. ترکیب هم‌زمان ماشین لباس‌شویی AI DD ال‌جی با MiniWash ال‌جی که به‌راحتی در زیر آن نصب می‌شود، باعث خلق مجموعه یکپارچه TWINWash می‌گردد. سیستمی که در هر سیکل امکان دو شستشوی هم‌زمان و مجزا را فراهم خواهد آورد.

    به خود می‌بالیم که توانسته‌ایم دوام و بهره‌وری موردنظر مشتریان را در ماشین لباسشویی‌ها AI DD  ال‌جی با یکدیگر ترکیب کرده و محصولی با رتبه بهره‌وری انرژی A+++ را خلق کنیم. این کاهش چشمگیر 50 درصدی تنها به لطف تکنولوژی اینورتر ال‌جی امکان‌پذیر شده و با ضمانت 10 ساله همراه گشته است. برای آسایش بیشتر، مصرف‌کنندگان می‌توانند با دستورات صوتی از طریق اسپیکرهای هوشمند متصل به شبکه، یا اپلیکیشن موبایل ThinQ ماشین لباسشویی‌ ال‌جی را تحت نظر داشته و کنترل کنند.

    Song Dae-hyun رئیس شرکت لوازم‌خانگی و ابزارهای تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: «ترکیب هوش مصنوعی ThinQ  با تکنولوژی اثبات‌شده Direct Drive ال‌جی، فواید بسیاری را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان آورده که چشمگیرتر از هر ابداع دیگری در صنعت ماشین لباسشویی‌ طی یک قرن گذشته هستند. این دقیقا همان نوع ابداع و اختراعی است که برای تصاحب قلب‌ها و اذهان مشتریان لازم داریم. کسانی که در تهیه لوازم‌خانگی تنها به بهترین‌ها رضایت می‌دهند.»

    در نمایشگاه IFA 2019 که از ششم تا یازدهم سپتامبر در مرکز نمایشگاهی برلین برگزار خواهد شد، ال‌جی در غرفه خود (سالن 18) در یک بازی تعاملی قدرت AI DD را به نمایش خواهد گذاشت و چگونگی عملکرد بهینه شستشوی لباس را به سبکی جذاب و سرگرم‌کننده نشان خواهد داد. فعالیت‌های ال‌جی در نمایشگاه IFA امسال را با هشتگ LGIFA2019 در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر