آمار فروش‌ گوشی‌های هوشمند در هند اعلام شد

عصر کالا- به تازگی یکی از وب‌سایت‌های تحلیل گوشی جزییات فروش گوشی‌های هوشمند در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ را اعلام کرد.

آمار فروش‌ گوشی‌های هوشمند در هند اعلام شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، در حالی که هنوز آمار فروش گوشی‌های هوشمند در سه ماهه آخر سال 2019 منتشر نشده است و عده بسیار زیادی از تحلیل گران منتظر هستند تا میزان فروش گوشی‌های هوشمند در سه ماهه پایانی سال گذشته را بررسی کنند؛ اما به تازگی یکی از وب‌سایت‌های بررسی کننده میزان فروش دستگاه‌های هوشمند گزارشی بسیار خلاصه از فروش گوشی در برخی کشور‌های بزرگ منتشر کرده است که می‌تواند برای کاربران جذاب باشد.

    مهم‌ترین کشوری که این وب سایت آمار فروش گوشی‌های هوشمند در آن را اعلام کرده، کشور هند است؛ این کشور در بازار فروش موبایل توانسته از سد بزرگی مثل آمریکا عبور کرده و به دومین بازار بزرگ فروش گوشی‌های هوشمند در جهان تبدیل شود. بر اساس آمار منتشر شده از وب سایت Counterpoint، در سال 2019 حدود 158 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش رسیده که در مقایسه با سال 2018 حدود 7 درصد افزایش داشته است. این عدد ممکن است رقم بسیا زیادی برای فروش گوشی در یک کشور نباشد، اما با توجه به ایجاد فناوری 5G در جهان، انتظار می‌رود این رقم در سال جاری بسیار افزایش پیدا کند و هند به یکی از محور‌های اصلی فروش موبایل در جهان تبدیل شود.

    آمار فروش‌ گوشی‌های هوشمند در هند اعلام شد

    آمار فروش‌ گوشی‌های هوشمند در هند اعلام شد

    بر اساس اطلاعات منتشر شده از سال 2019 و 2018 مشاهده می‌شود که آمار فروش گوشی شیائومی در این دو سال ثابت بوده، اما فروش گوشی‌ها شرکت سامسونگ 5 درصد کاهش پیدا کرده است. همچنین اطلاعات منتشر شده از سه ماهه پایانی سال 2019 نسبت به سه ماهه پایانی سال 2018 نشان می‌دهد که گوشی‌های شرکت سامسونگ پیشرفتی در فروش نداشته‌است، اما در عوض فروش گوشی‌های شرکت Vivo حدود 132 درصد افزایش داشته است.

    با این حال برای مشخص شدن کامل آمار فروش گوشی‌های هوشمند باید منتظر آمار جهانی فروش این گوشی‌ها بود چرا که تا زمانی که آمار فروش در کل کشور‌ها منتشر نشود، نمی‌توان روی سود یا ضرر هر شرکت نظر داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر