سامسونگ به فکر استفاده از دوربین دوگانه در گلکسی اس ۸ پلاس بوده است

عصر کالا- اکنون که پرچمدارد جدید سامسونگ رسما معرفی شده‌اند تصویری از نمونه آزمایشی Galaxy S۸ plus منتشر شده است که آن را با دو لنز دوربین نشان می‌دهد.

سامسونگ به فکر استفاده از دوربین دوگانه در گلکسی اس ۸ پلاس بوده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر؛ با رونمایی از گلکسی اس 8 و برادر بزرگترش شایعات و حرف و حدیث‌ها در مورد پرچمدارا جدید سامسونگ تمام شد. گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس هر دو از دوربینی 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند که سنسور آن ساخت خود این شرکت یا شرکت سونی است.

    دوربین پرچمداران 2017 سامسونگ تفاوت چندانی با دوربین پرچمدار سال گذشته این شرکت ندارد اما سامسونگ ادعا می‌کند با بهبودهای نرم‌افزاری عملکرد دوربین خانواده اس 8 را بهبود بخشیده است.

    شاید تعداد زیادی از کاربران انتظار داشتند سامسونگ پرچمداران جدید خود را مجهز به دوربین دوگانه کند. در ابتدا شایعاتی از رخ دادن چنین اتفاقی نیز به گوشی می‌رسید ولی در عمل چنین نشد. حالا که این گوشی‌ها رسما معرفی شده‌اند تصاویری از نمونه آزمایشی گلکسی اس 8 پلاس فاش شده است که آن را با دو لنز دوربین نشان می‌دهد.

    این تصویر ثابت می‌کند سامسونگ در مقطعی به فکر مجهز کردن پرچمدارانش به دو لنز دوربین بوده است اما به هر دلیلی از چنین اقدامی منصرف شده. درحالی که فعلا دلیل این کار سامسونگ مشخص نیست می‌توان امید داشت که این شرکت حداقل به فکر عملی کردن چنین کاری است و ممکن است به زودی (شاید در نوت 8) شاهد استفاده از دوربین دوگانه باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر