باتری آیفون ۸ پلاس منفجر شد

عصر کالا- هنوز خاطره انفجار گوشی‌های گلکسی نوت ۷ سامسونگ از اذهان عمومی پاک نشده که از انفجار گوشی آیفون ۸ پلاس اپل خبری منتشر شده است.

باتری آیفون ۸ پلاس منفجر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه  خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، تنها یک هفته از فروش و توزیع گوشی‌های جدید آیفون 8 و 8 پلاس در چین گذشته است که رسانه‌های تایوانی گزارش داده‌اند که باتری یک آیفون 8 پلاس هنگام شارژ شدن دچار مشکل شده و در نهایت این گوشی منفجر شده است. البته لازم به ذکر است که انفجار این گوشی جدید در حد نابودی کامل آن نبوده و تنها به باز شدن و جداشدن صفحه نمایش و از بین رفتن باتری این گوشی منجر شده است.

    بر اساس این گزارش‌ها، یک خانم تایوانی به نام وو ((Wu اعلام کرده که پس از آنکه شنبه دو هفته پیش گوشی جدید آیفون 8 پلاس را خریداری کرده، هنگام شارژ کردن گوشی خود، به یکباره شاهد منفجر شدن باتری و جدا شدن صفحه نمایش آن بوده است.

    وی با بیان اینکه همواره از طرفداران همیشگی محصولات اپل بوده و از زمان معرفی آیفون 4 تاکنون همواره گوشی های آیفون را خریداری می کرده، در مصاحبه و گزارش های رسانه های تایوانی عنوان کرده که هم اکنون شرکت اپل موظف است پاسخگوی این خسارت وارده و همچنین حل مشکل باتری این گوشی جدید باشد.

    البته پس از آن، این گوشی برای بررسی دقیق مشکل مذکور به شرکت اپل فرستاده شده است که تاکنون هیچ نتیجه و گزارشی از علت دقیق وقوع این حادثه، از سوی شرکت اپل مطرح نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر