سامسونگ تایزن را به بیشتر لوازم خانگی خود اضافه می‌کند

عصر کالا- سامسونگ در راستای گسترش تایزن در اینترنت اشیاء، به دنبال استفاده از پلتفرم تایزن در اکثر لوازم خانگی خود است.

سامسونگ تایزن را به بیشتر لوازم خانگی خود اضافه می‌کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از زومیت، سامسونگ شاید در ارائه گوشی‌های مبتنی بر تایزن شکست خورده باشد؛ ولی هنوز بخش وسیعی از ابزار و وسایل نیازمند چنین پلتفرم‌هایی هستند. سامسونگ به عنوان یکی از بزرگان بازار لوازم خانگی در یک تصمیم سنجیده به دنبال گسترش تایزن در وسایل مختلف است. توسعه‌ی تایزن در لوازم خانگی بیشتر، موضوع اصلی کنفرانس توسعه‌دهندگان تایزن بوده است.

    سامسونگ تمرکز خود و تایزن را بر موضوع داغ این روزهای دنیای تکنولوژی یعنی اینترنت اشیاء گذاشته است. اینترنت اشیاء به سرعت در حال پیشرفت است و بزرگانی همچون اپل و گوگل به رقابت در بخش مرتبط با موبایل آن مشغول هستند؛ اما سامسونگ به واسطه‌ی بهره‌مندی از طیف وسیعی از لوازم خانگی، پتانسیل تبدیل شدن به یک بازیگران بزرگ این عرصه را دارد.

    پتانسیل اصلی و شاید تنها پتانسیل مهم تایزن برای مقابله با رقیبانش، ایفای نقش آن در اکوسیستم اینترنت اشیاء است. در همین راستا، غول کره‌ای امیدوار است که تا سال 2020 بیشتر لوازم خانگی این شرکت از تایزن استفاده کنند. سامسونگ برای حضور جدی‌تر تایزن (Tizen) در بخش موبایل نیز برنامه‌هایی دارد؛ احتمالا به‌زودی شاهد موبایل‌های تایزنی بیشتری از سوی سامسونگ در بازار جهانی باشیم. اندروید و iOS عرصه را برای خودنمایی رقبای ضعیف تنگ کرده‌اند، بنابراین اقدامات نسنجیده در بازار سیستم‌عامل‌های موبایل محکوم به شکست خواهند بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر