یک برند چینی، قدرتمندترین گوشی موبایل در جهان!

عصر کالا- به تازگی کارشناسان فناوری گزارش جدیدی را منتشر کرده اند که در آن به نام، برند و مدل قدرتمندترین گوشی موبایل در جهان پرداخته است.

یک برند چینی، قدرتمندترین گوشی موبایل در جهان!
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، به تازگی آزمایش و تحقیقات متعددی که توسط کارشناسان و متخصصان فعال در حوزه فناوری صورت گرفته است، نشان داده که یک گوشی چینی با برند RealME توانسته عنوان قدرتمندترین گوشی موبایل در جهان را به خود اختصاص دهد و از بسیاری دیگر از رقبای خود سبقت بگیرد.

    این گوشی هوشمند با بهره مندی از یک تراشه پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپ دراگون 865 و شتاب دهنده گرافیکی adreno 650، 574 هزار امتیاز کسب کرده و بسیار بیشتر از امتیاز سایر گوشی های برندهای دیگر است.

    جالب اینجاست که رکورد قبلی نیز به یک گوشی چینی با برند شیائومی ، مدل Mi 10 Pro ، تعلق یافته بوده است که 650 هزار امتیاز کسب کرده بود.

    بر اساس گزارش وب سایت android authority، این محصول در جریان برگزاری نمایشگاه کنگره جهانی موبایل 2020 (Mobile World Congress) رونمایی و ارائه خواهد شد و کاربران و علاقمندان قادر خواهند بود از نزدیک با مشخصات ظاهری و سایر امکانات آن آشنا شوند.

    بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان فعال در حوزه فناوری بر این باورند که این گوشی به نسل پنجم شبکه اینترنت همراه موسوم به شبکه 5Gنیز مجهز خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر