پیش فروش گوشی‌های گلکسی S۸ و S۸+ در ایران

عصر کالا- هر بسته شامل یک گوشی گلکسی S۸ یا گلکسی S۸+ (بنا بر انتخاب کاربر)، یک شارژر بی‌سیم، کاور شفاف، محافظ صفحه اصلی گوشی گلکسی S۸ یا S۸+ ، یک عدد کابل USB Type-C اضافه برای راحتی شارژ گوشی در هر زمان و مکان خواهد بود.

پیش فروش گوشی‌های گلکسی S۸ و S۸+ در ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از وایمکس نیوز- گوشی‌های گلکسی S8 و گلکسی S8+ طراحی منحصربه فردی دارند. بیش از 83 درصد از پنل جلوی این گوشی‌ها را صفحه‌نمایش تشکیل می‌دهد و این به معنی قرار گرفتن یک صفحه نمایش بزرگتر روی بدنه‌ای با ابعاد نزدیک به گوشی‌های گلکسی S7 و S7 Edge است. طراحی ارگونومیک در کنار خمیدگی پنل جلو و پشتی گوشی، قرار گرفتن آن در دست کاربر را بسیار راحت‌تر می‌کند، حتی خوش‌دست‌تر و راحت‌تر از گوشی‌های گلکسی S7 و S7 Edge سامسونگ که در کنگره جهانی موبایل MWC 2016 به عنوان بهترین گوشی سال انتخاب شدند.
    دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی در گوشی‌های گلکسی S8 و S8+ مجهز به همان ترکیب موفق با دهانه دیافراگم (آپرچر) f1.7 و فناوری منحصربه‌فرد سامسونگ یعنی دوآل پیکسل (Dual Pixel) است. البته فناوری پردازش تصویر این دوربین به طور محسوسی ارتقا پیدا کرده تا در هر شرایطی حتی در محیط‌های تاریک و کم‌نور با کیفیت‌ترین عکس‌ها را تحویل دهد.
    قیمت پیش‌فروش این گوشی‌ها با 64 گیگابایت حافظه داخلی برای گلکسی S8، 28٫800٫000 ریال و برای گلکسی S8+ ، 31٫800٫000 ریال است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر