انتقاد گسترده از شارژ نشدن آیفون های جدید

عصر کالا- در حالی که تنها یک هفته از عرضه آیفون های جدید ایکس اس و ایکس اس مکس می گذرد، برخی کاربران از وجود مشکلاتی در برخی از این گوشی ها خبر می دهند.

انتقاد گسترده از شارژ نشدن آیفون های جدید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، در حالی که تنها یک هفته از عرضه آیفون های جدید ایکس اس و ایکس اس مکس می گذرد، برخی کاربران از وجود مشکلاتی در برخی از این گوشی ها خبر می دهند.

    پیش از این تعدادی از خریداران گفته بودند که شبکه وای – فای و آنتن دهی گوشی های آیفون دچار مشکل است و حالا برخی از آنها می گویند عمر باتری آیفونهای تازه کوتاه است و شارژ شدن آنها نیز به خوبی صورت نمی گیرد.

    مشکل شارژ نشدن آیفون در هر دو مدل Xs  و  Xs Max وجود دارد و اگر چه در زمان اتصال به برق به نظر می رسد باتری گوشی در حال شارژ شدن است، اما در عمل اتفاقی رخ نمی دهد.

    نکته جالب این است که اگر به صفحه گوشی ضربه زده شود تا آیفون از حالت خواب یا غیرفعال خارج شود، فرایند شارژ شدن به صورت عادی اتفاق می افتد. در غیر این صورت شارژ شدن آیفون انجام نمی شود.

    تعدادی از کاربران با تهیه ویدئوهایی از این فرایند در شبکه های اجتماعی در شبکه های اجتماعی به شدت به اپل اعتراض کرده اند. شرکت اپل می گوید از این موضوع مطلع است و برای برطرف کردن آن به زودی وصله ای نرم افزاری عرضه می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر