آیفون ۷ جت‌وایت در راه است

عصر کالا- با محوبیت آیفون ۷ و ۷ Plus سیاه براق (Jet Black) نزد کاربران، به نظر می‌رسد اپل قصد دارد رنگ سفید براق (Jet White) را نیز به آیفون‌هایش اضافه کند.

آیفون ۷ جت‌وایت در راه است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تک‌تایمز، آیفون‌های 7 و 7 Plus سیاه براق اپل، نزد مصرف‌کنندگان بسیار محبوب هستند و در فروشگاه آنلاین اپل نیز فروششان به پایان رسیده است. یک گزارش جدید ادعا می‌کند این شرکت ظاهرا برنامه‌ریزی کرده تا یک گزینه جدید با رنگ سفید براق عرضه کند.

    هنگامی که اپل رسما از آیفون 7 و 7 Plus را در رویداد سپتامبر رونمایی کرد، دو رنگ جدید، سیاه و سیاه براق را نیز معرفی کرد و همان‌طور که انتظار می‌رفت، این رنگ‌های جدید بسیار محبوب مشتریان شدند.

    سری آیفون‌ 7 اپل در مجموع در پنج رنگ نقره‌ای، طلایی، رز طلایی (Rose Gold)، سیاه و سیاه براق برای کاربران عرضه می‌شود. بنابر گزارش‌ها، دسترسی آیفون 7 و 7 Plus به برخی از رنگ‌ها افزایش یافته در حالی که برخی از رنگ‌ها هنوز هم به صورت کامل به فروش نرفته‌اند.

    آیفون‌های سفید براق‌ در راهند؟

    با توجه به اقبال مردم به رنگ‌ جدید سیاه براق گوشی‌های آیفون، این احتمال وجود دارد که اپل بخواهد روی موفقیت مشابه سیاه براق با رنگ مشابه سفید براق سرمایه‌گذاری کند. البته هنوز مشخص نیست که این شرکت چه زمانی رنگ سفید براق را عرضه خواهد کرد که احتمالا با رنگ منحصر به فرد خود، منجر به افزایش فروش نیز خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر