استفاده همزمان از گوشی اندروید و آیفون در قاب Eye ۲۷ اسفند, ۱۳۹۵ | ۰ دیدگاه

عصر کالا- شرکت نوپایی به نام Esti قابی تحت عنوان Eye برای گوشی های آیفون معرفی کرده است که از بیشتر قابلیت های گوشی های اندرویدی برخوردار است و با متصل کردن آن به پشت گوشی های آیفون، می توانید یک گوشی اندرویدی در پشت گوشی آیفون خود داشته باشید.

استفاده همزمان از گوشی اندروید و آیفون در قاب Eye ۲۷ اسفند, ۱۳۹۵ | ۰ دیدگاه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل ازکلیک، اجرای اندروید بر روی دستگاه های iOS یکی از تغییرات بزرگی است تا به حال در دستگاه های iOS انجام شده است؛ زیرا به سختی می توان تغییرات بزرگی در پلتفرم های اپل ایجاد کرد. قاب Eye که برای گوشی های آیفون عرضه شده است، هم اکنون در سایت Kickstarter قرار داده شده است و در حال جمع آوری کمک های مالی است. با این قاب کاربران می توانند هر دو سیستم عامل اندروید و iOS را در یک دستگاه داشته باشد. طراحی این قاب به صورتی است که یک گوشی اندرویدی کامل پشت گوشی آیفون شما متصل می شود.

    گوشی جدیدی که با متصل کردن قاب Eye به پشت گوشی آیفون ایجاد می شود، Franken phone نامیده شده است. این دستگاه از دوربین، میکروفون و بلندگوی گوشی استفاده می کند؛ اما در مورد سایر قابلیت ها و امکانات کاملا مستقل عمل می کند. با استفاده از این قاب، از دو سیم کارت می توانید به طور همزمان استفاده کنید و همچنین مجهز به باتری مستقل، درگاه مادون قرمز، جک 3٫5 میلی متری هدفون و تراشه NFC و یک صفحه نمایش 5 اینچی AMOLED است. جالب است بدانید که این قاب از کارت حافظه نیز پشتیبانی می کند. دلیل اینکه مشخصات و ظاهر این قاب، شبیه گوشی های اندرویدی است این است که این قاب در اصل یک گوشی اندرویدی است.

    قاب Eye  اندروید را بر روی iOS اجرا نمی کند، بلکه این قاب یک گوشی اندرویدی است که به پشت گوشی آیفون متصل شده است. این قاب دارای قابلیت های جالبی است؛ اما قابلیت های آن فراتر از گوشی های اندرویدی نیست. در ضمن نباید انتظار داشته باشید که تجربه کاربری این قاب در حد یک گوشی قدرتمند اندرویدی باشد. این قاب توسط شرکت Esti عرضه شده است. شرکت Esti هنوز در مورد قابلیت های داخلی این قاب اطلاعاتی ارائه نکرده است؛ اما قیمت یک مدل از این قاب را که از شبکه اینترنت همراه پشتیبانی نمی کند، 189 دلار اعلام کرده است. جالب است بدانید که این قاب نخستین محصول شرکت Esti است.

    این قاب در حال حاضر در سایت Kickstarter موجود است و قیمت مدلی که از اینترنت 4G پشتیبانی نمی کند 95 دلار و قیمت مدلی که از اینترنت 4G پشتیبانی می کند، 129 دلار است (البته در سایت Kickstarter با این قیمت عرضه می شود). شرکت Esti امیدوار است بتواند این گوشی را تا ماه آگوست یا سپتامبر عرضه کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر