آیفون۱۱ از قلم هوشمند اپل بهره می‌برد؟

عصر کالا- به تازگی شایعات و اخبار جدیدی مبنی پشتیبانی آیفون جدید اپل از قلم هوشمند اپل پنسل منتشر شده است.

آیفون۱۱ از قلم هوشمند اپل بهره می‌برد؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، بعد از انتشار گزارش مالی سه ماهه دوم سال جاری میلادی از سوی اپل، اخبار و گزارشهایی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد این غول تکنولوژی آمریکایی قصد دارد در نسل بعدی گوشی‌های آیفون، آیفون 11، قابلیت پشتیبانی از قلم هوشمند اپل پنسل (apple pencil) را اضافه کند تا کاربران در صورت تمایل بتوانند از آن برای انجام کارهایی که نیاز به دقت و ظرافت بسیار بیشتری نسبت به انگشتان دست دارد، بهره‌مند شوند.

    بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه فناوری برآورد و اعلام کرده‌اند که که به احتمال زیاد نسخه‌های جدید گوشی‌های آیفون از قلم هوشمند اختصاصی توسعه داده شده توسط اپل پشتیبانی خواهند کرد.

    بر اساس گزارش وب سایت marketrealist، همچنین آنها پیش‌بینی‌های دیگری نیز درباره سایر ویژگی‌های گوشی‌های نسل جدید آیفون که هر ساله در جریان برگزاری در سپتامبر رونمایی و معرفی می‌شوند، داشته‌اند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به دوربین اصلی سه گانه 14 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 10 مگاپیکسلی اشاره کرد.

    اپل نخستین نسل از قلم هوشمند اختصاصی خود را در سال 2015 میلادی و دومین نسل آن را سه سال بعد از آن، سال 2018 رونمایی و عرضه کرد و از آن زمان تاکنون هیچ‌کدام از گوشی‌های آیفون را به قابلیت پشتیبانی از آن تجهیز نکرد. 

    همچنین گفته می‌شود آیفون 11 قرار است به قابلیت پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت همراه 5G نیز مجهز باشد و با بهره‌گیری از تراشه‌های مودم کوالکام، به کاربران امکان بهره‌مندی از خدمات اینترنت پرسرعت را بدهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر