آیفون های جدید در زمینه مدیریت باتری موفق ترند

عصر کالا- اگر چه برخی مدل های قبلی آیفون در زمینه مدیریت باتری این گوشی عملکرد ضعیف تری داشتند، اما آیفون ۱۱ بهتر می تواند باتری های قدیمی را نگهداری کرده و به بهترین نحو به کار بگیرد.

آیفون های جدید در زمینه مدیریت باتری موفق ترند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، اپل برای جلوگیری از تکرار برخی تجربیات تلخ در زمینه خالی شدن سریع شارژ باتری آیفون، یک سیستم جدید بهینه سازی مصرف انرژی را به آیفون 11 افزوده تا استفاده از باتری این گوشی به خصوص بعد از گذشت مدت زمانی قابل توجه به شیوه ای بهتر صورت بگیرد.

    سیستم یادشده با استفاده از مجموعه ای از منابع نرم افزاری و سخت افزاری سعی می کند عملکرد باتری های قدیمی آیفون را ارتقا دهد تا از خالی شدن سریع شارژ آنها جلوگیری شود.

    باتری های قدیمی معمولا باعث طولانی تر شدن مدت زمان راه اندازی گوشی شده و کندی و کاهش سریع ظرفیت شارژ آنها بر روی نحوه نمایش فایل های چندرسانه ای و غیره نیز تاثیر منفی می گذارد.

    از همین رو اپل قدرت باتری های آیفون های تازه را تقویت کرده تا آنها برای مدت طولانی تری قابل استفاده باشند و عمر مفیدشان نیز افزایش یابد. این شرکت همچنین از تعویض باتری های قدیمی آیفون با دریافت هزینه ای 50 تا 70 دلاری خبر داده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر