فروش آیفون کاهش پیدا کرد

عصر کالا- شرکت اپل گزارش مالی جدید خودش را منتشر کرد. پیش بینی می‌شد که اپل بتواند نزدیک به ۵۲ میلیون دستگاه گوشی آیفون بفروشد که این مقدار تنها به ۵۰٫۸ میلیون دستگاه رسید. مدیرعامل شرکت اپل به این موضوع اشاره کرد که مردم فعلا خرید آیفون را به تاخیر انداخته‌اند.

فروش آیفون کاهش پیدا کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ صحبت‌های او می‌تواند به عرضه آیفون 8 اشاره داشته باشد. کاملا طبیعی است که مردم انتظار دارند به مناسبت تولید 10 سالگی آیفون با یک محصول شگفت‌انگیز رو‌به‌رو شوند و به همین دلیل نمی‌خواهند مدل‌های فعلی را خریداری کنند.

    تیم کوک در ادامه به این موضوع اشاره کرد که با توجه به کاهش فروش آیفون درآمد اپل هم کاهش پیدا کرده است. به طور مثال درآمد این شرکت از بازار کشور چین 14 درصد در مقایسه با سال گذشته کاهش داشته است.

    اپل اعلام کرد که در سه ماهه دوم سال مالی 2017 خودش درآمد 52٫9 میلیون دلاری داشته که این مقدار در مقایسه با سال گذشته افزایش را نشان می‌دهد. سود این شرکت بین ماه‌های ژانویه تا مارس 2017 به 11٫03 میلیون دلار رسید. سود این شرکت در مدت زمان مشابه سال گذشته 10٫52 میلیون دلار بود.

    کوک به این موضوع هم اشاره کرد که فروش فروشگاه اپل استور 40 درصد افزایش داشته و تعداد توسعه دهندگان هم 20 درصد افزایش داشته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر