این افراد نباید آیفون بخرند!

عصر کالا- اگر گوشی اندروید داشته اید و کلی نرم افزار و بازی از گوگل پلی به صورت رایگان دریافت کرده اید با خرید گوشی آیفون افسردگی خواهید گرفت چرا که برای هر نرم افزار باید هزینه ای پرداخت کنید.

این افراد نباید آیفون بخرند!
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سال 2007 بود که استیو جابز مدیر عامل شرکت اپل اولین گوشی آیفون را معرفی کرد که از همان اول جزء رده گوشی های گران قیمت و هوشمند بازار بود. این گوشی همیشه در امنیت حرف اول را می زند اما با داشتن امنیت باید قید خیلی از امکانات دیگر مانند ارسال یا نقل و انتقال راحت اطلاعاتمان را بزنیم که همین دلیل باعث شد تا بسیاری از کاربران گوشی های اندروید به گوشی های آیفون روی بیاورند.

    اما شاید کاربران اندرویدی از محدودیت های گوشی آیفون خبر نداشته باشند که در اینصورت قطعا پس از خرید گوشی آیفون ناامید می شوند چرا که با خرید آن باید هزینه های دیگری جز خرید گوشی را در نظر بگیرند.

    باخرید آیفون قطعا ناامید می شوید
    این افراد نباید آیفون بخرندپس از خرید آیفون اگر از آن دسته افراد هستید که علاقه به پرداخت هزینه برای نصب نرم افزار توسط فروشنده ندارید و خودتان هم پیش از خریدآیفون، اندروید به دست بودید قطعا ناامید می شوید.  پس از روشن کردن آیفون نو تنها 6 نرم افزار مشاهده می کنید که سه تای آن قابل استفاده در ایران نیست، این به آن معنا نیست که تلفن همراه تان را در اختیار فروشنده قرار دهید تا با ساخت اپل آیدی برایتان نرم افزار نصب کند، این موضوع را همیشه در نظر داشته باشید که از طریق اپل آیدی می توان به جزئی ترین اطلاعات شخصی شما برروی آیفون دسترسی پیدا کرد.

    پیشنهاد می شود پس از خرید آیفون، با کمتر از 30 دقیقه وقت گذاشتن خودتان اپل آیدی بسازید.

    این موضوع را در نظر داشته باشید اگر از آن دسته افراد هستید که پس از خرید یک محصول فورا پشیمان می شوید آیفون برای شما مناسب نیست، چرا که در ادامه کار با آیفون بارها شما را ناامید می کند.

    دسترسی محدود به نرم افزارها

    می توان گفت: اینکه بسیاری از نرم افزارها را به صورت کرک شده نصب کنیم به یک عادت تبدیل شده است، این کار درست و اخلاقی است یا خیر؟ جای بحث دارد، اما در زمان کار کردن با آیفون جای بحثی برای شما باقی نخواهد ماند. نصب نرم افزار در آیفون تنها از طریق فروشگاه رسمی اپل صورت می گیرد و دارای محدودیت هایی است؛ حال اگر بخواهید این محدودیت را بشکنید مسیر دشواری پیش روی شماست.

    به تازگی نرم افزارهایی که امکان نصب نرم افزار برروی دستگاه را می دهند هم طراحی شدند اما آنها شامل محدودیت فروشگاه رسمی اپل می شوند. اگر از آن دسته افراد هستید که علاقه به نصب نرم افزار های متعدد دارید قطعا آیفون برای شما مناسب نیست، بسیاری از بازی های گرافیکی که در اندروید رایگان به آنها دسترسی پیدا می کنید در آیفون باید برایشان هزینه پرداخت کنید.

    اینجا دسترسی به پوشه های دستگاه وجود ندارد
    این افراد نباید آیفون بخرندآیفون قطعا برای افراد کنجکاو مناسب نیست، افرادی که پس از خرید تلفن سعی می کنند تمام ریز و بم گوشی را وارسی کنند و تمام فایل ها را چک کنند، در اپل امکان دسترسی به فایل ها وجود ندارد، شما تنها به گالری دسترسی مستقیم دارید و برای مشاهده موسیقی و سایر فایل ها باید از نرم افزار های کنترل شده استفاده کنید.

    اشتراک گذاری ساده فایل ها امکان پذیر نیست
    انتقال و دریافت برنامه ها از طریق تلفن های دیگر در آیفون امکان پذیر نیست، آیفون این محدودیت را برای کاربران در نظر گرفته است که نتوانند برنامه ها را از یکدیگر دریافت کنند البته امکان انتقال موسیقی و عکس از آیفون به اندروید و برعکس امکان پذیر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر