چرا آیفونی‌ها نمی‌توانند از ایمیل استفاده کنند؟

عصر کالا- کاربران گوشی‌های آیفون و محصولات اپل اعلام کردند که در دسترسی به ایمیل یاهوی خود مشکل دارند.

چرا آیفونی‌ها نمی‌توانند از ایمیل استفاده کنند؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، بعد از آنکه اپل نسخه به‌روزرسانی سیستم عامل iOS را برای گوشی‌های آیفون و محصولات دیگرش منتشر کرد، گزارش‌های متعددی از سوی کاربران به گوش می‌رسد که از مشکل در دسترسی آنها به ایمیل یاهو (Yahoo Mail) حاکی است.

    چند روز پیش بود که شرکت یاهو ضمن عذرخواهی از کاربران، به طور رسمی در بیانیه‌ای اعلام کرد که از مشکل مربوطه آگاهی داشته و در حال بررسی و حل هرچه سریعتر این مشکل است.

    کاربران سیستم عامل iOS مدتهاست که نمی‌توانند به ایمیل یاهوی خود ورود پیدا کرده و از خدمات و سرویس‌های آنلاین این پست الکترونیک بهره‌مند شوند.

    یاهو در صفحه توییتر خود نوشته است: در تلاشیم تا با ارائه یک اپلیکیشن تحت عنوان "ایمیل اپ" یا "یاهو میل" به کاربرانی که نمی‌توانند از ایمیل خود استفاده کنند، به طور موقت خدمات پست الکترونیکی خود را ارائه دهیم. متخصصان زبده ما همچنین در یک تلاش شبانه‌روزی در حال بررسی و حل مشکل دسترسی کاربران نسخه به‌روزرسانی شده سیستم عامل  iOS هستند".

    انتظار می‌رود یاهو در روزهای آتی با انتشار یک نسخه به‌روزرسانی شده از پست الکترونیکی یاهو در کنار اپلیکیشن مخصوص ایمیل، مشکل کاربران مذکور را حل کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر