اپل شاید مجبور به حذف Touch ID از آیفون ۸ شود

عصر کالا- یکی از تحلیل‌گران به نام Andy Hargreaves معتقد است که اپل شاید مجبور به حذف تاچ آیدی از iPhone ۸ شود و به همین دلیل، احتمالا شاهد تاخیر در معرفی این محصول خواهیم بود.

اپل شاید مجبور به حذف Touch ID از آیفون ۸ شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ ظاهرا تولید آیفون 8 برای اپل دردسرساز شده است و احتمالا اهالی کوپرتینو مجبور شوند تا تاچ آیدی را از محصول بعدی خود حذف نمایند. بر اساس شایعاتی که تا به حال نقل شده است، طراحان اپل قصد دارند تا سنسور اثر انگشت آیفون نسل بعد را به داخل صفحه نمایش این دیوایس انتقال دهند و همین موضوع باعث شده تا با چالش های زیادی روبرو شوند و احتمال دارد که تاریخ معرفی این محصول نیز با تعویق مواجه شود.

    مطمئنا مهندسان اپل تمام تلاش خود را در این زمینه خرج خواهند کرد. اگر موفق به انجام چنین کاری شوند، پیش‌بینی می‌شود که همین اتفاق برای دکمه‌های افزایش و کاهش صدا نیز رخ دهد. اما اگر طراحان و متخصصان کوپرتینویی نتوانند این پروژه را به سرانجام برسانند، احتمالا باید انتظار حذف تاچ آیدی از آیفون نسل بعد را داشته باشیم.

    آقای Hargreaves معتقد است که اپل هنوز سفارشات صفحه نمایش مجهز به تاچ آیدی را نداده و این بدین معنی است که روند اشاره شده هنوز به نتیجه نرسیده است.

    خبر به تعویق افتادن معرفی آیفون را برای اولین بار نیست که می‌شنویم. پیشتر نیز در رسانه‌ها مطرح شده بود که همگام‌سازی سنسور تاچ آیدی با صفحه نمایش و ترکیب آنها با یکدیگر، باعث ایجاد تاخیر در معرفی آیفون نسل بعد می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر