آزمایش ۴ مدل جدید آیپد پرو توسط اپل در سان‌فرانسیسکو و کوپرتینو

عصر کالا- اوایل امروز خبری مبنی بر معرفی آیپد‌های جدید اپل در هفته آینده در اینترنت منتشر شد. این اطلاعات در گزارشی که توسط شرکت بازاریابی Fiksu منتشر شده، اعلام گشته است. براساس این گزارش تعدادی از تبلت‌های جدید با سیستم‌عامل iOS در حال آزمایش در سان‌فرانسیسکو و کوپرتینو هستند.

آزمایش ۴ مدل جدید آیپد پرو توسط اپل در سان‌فرانسیسکو و کوپرتینو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر کالا» به نقل از آی‌تی‌رسان، براساس اطلاعات منتشر شده توسط Fiksu، اپل در حال آزمایش 4 مدل مختلف تبلت است. Fiksu از یک سیستم ویژه ردیابی و اسناد SDK بهره می‌برد که هزاران اپلیکیشن از آن استفاده می‌کنند. این اپلیکیشن‌ها بر روی دستگاه‌های آزمایشی اپل نصب شده بودند که برخی از آن‌ها ملزم به پشتیبانی از قابلیت ردیابی Fiksu هستند. Fiksu اعلام کرده که این مدل‌ها دارای کدهای “7,1”، “7,2”، “7,3” و “7,4” بوده که به‌ترتیب بیشترین میزان استفاده مربوط به مدل‌های 7,1، 7,2، 7,4 و 7,3 با تعداد 17، 11، 10 و 5 است. یک ماه قبل از معرفی آخرین مدل آیپد پرو، Fiksu مدل‌های “6,3/6,4” و “6,7/6,8” را در حال آزمایش در کوپرتینو شناسایی کرده بود. دستگاه‌های جدید در حال آزمایش از نسخه‌های 10.3 بتا و 11 سیستم‌عامل iOS بهره می‌برند.

    براساس اطلاعات منتشر شده توسط تحلیلگر KGI، مینگ چی کو، اپل از 3 آیپد پرو جدید رونمایی خواهد کرد. نسخه‌های 9.7 و 12.3 اینچی به‌روزرسانی خواهند شد و یک نسخه 10.5 اینچی با حاشیه‌های باریک نمایشگر جایگزین نسخه 9.7 اینچی آیپد پرو می‌گردد. قدرت مدل 12.3 اینچی و 10.5 اینچی را چیپ‌ست A10X و قدرت مدل 9.7 اینچی را تراشه A9 تامین خواهد کرد که دلیل استفاده از این پردازنده کاهش قیمت مدل یاد شده است. کو پیش‌بینی می‌کند که این مدل اقتصادی 50 تا 60 درصد فروش را در میان نمونه‌های دیگر به خود اختصاص دهد.

    آیپدهای اپل همانند تبلت‌های دیگر سازندگان، کاهش فروش را نسبت به سال‌های گذشته تجربه می‌کند. در طی دوران مالی سه‌ماهه اول اپل در پایان ماه دسامبر، این شرکت با فروش 13.3 میلیون آیپد موفق به کسب 5.5 میلیارد دلار شده بود. این اعداد کاهش 22 درصدی درآمد و 19 درصدی تعداد دستگاه فروخته شده را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد. علت این کاهش فروش مربوط به عدم یکسان بودن چرخه تعویض تبلت‌ها با گوشی‌های هوشمند بوده، اکثر افراد بعد از دو سال تلفن‌های خود را ارتقا می‌دهند. برای اثبات این ادعا، Fiksu اعلام کرده که در حال حاضر 4 نسل تبلت‌های اصلی اپل و اپل مینی نسل اول، 45 درصد از میزان کل استفاده آیپدها را تشکیل می‌دهند. این دستگاه‌ها در سال‌های 2010 تا 2012 فروخته شده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر