قیمت آیفون ۷ شکست

عصر کالا- گوشی‌های جدید اپل که در روزهای اول ورود به ایران با قیمت نجومی عرضه می‌شدند این روزها به مرور با افت قیمت مواجه شده‌اند، اما همچنان به گفته فعالان بازار حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد برای قیمت این محصول جای کاهش وجود دارد.

قیمت آیفون ۷ شکست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا ، گفته می‌شود همچنان قیمت آیفون‌های جدید در بازار تثبیت نشده و قیمت آنها حتی براساس ساعت خاصی از یک روز می‌توانند متفاوت باشند.اما در حال حاضر قیمت محصولات جدید برند آمریکایی اپل نسبت به هفته‌های گذشته کاهش قابل توجهی پیدا کرده است. از سوی دیگر محصول قبلی این کارخانه یعنی آیفون‌های 6 این روزها با کاهش قیمت مواجه شده و قیمت انواع مختلف آنها بین 200 تا 350 تومان ارزان‌تر شده است.

    اکنون همچنان آیفون 7 پلاس در بازار کم بوده و برخلاف رویه جهانی رنگ‌ها نیز در قیمت‌گذاری موثر واقع می‌شوند، همچنین هنوز نمونه‌های قانونی این گوشی‌ها وارد کشور نشده و تمام آنچه در بازار عرضه می‌شود فاقد گارانتی است.

    اما این روزها قیمت آیفون 7، 32 گیگابایت بسته به رنگ آن تفاوت دارد اما در حالت کلی قیمت آن حدود سه میلیون و 200 هزار تومان است که این قیمت برای آیفون رزگل ارزان‌تر بوده و حدود دو میلیون و 950 هزار تومان می‌شود.

    آیفون 128 گیگ نیز این روزها با قیمتی سه میلیون و 300 تا سه میلیون و 550 هزار تومان به فروش می‌رسند که البته نوع جت‌ بلک‌ این گوشی‌ها تا پنج میلیون و 100 هزار تومان نیز قیمت دارد.

    آیفون‌های 256 گیگ نیز که گفته می‌شود تعداد آنها در بازار بسیار کم است قیمتی بین سه میلیون و 900 تا چهار میلیون و 100 هزار تومان دارد و برای نوع جت بلک آنها قیمتی معادل هشت میلیون و 100 هزار تومان تعیین شده است.

    اما آیفون‌های پلاس که گفته می‌شود تعداد آنها در بازار به نسبت کمتر است دارای قیمت‌های خاص خود هستند به‌طوری که این روزها برای آیفون 7 پلاس 32 گیگ قیمتی حدود چهار میلیون و 100 هزار تومان تعیین شده است که البته گفته می‌شود جت بلک این مدل در بازار موجود نیست.

    آیفون 7 پلاس 128 گیگ نیز حدود چهار میلیون و 300 هزار تومان قیمت دارد و رنگ مشی آن در بازار کمیاب است. همچنین آیفون 7 پلاس 256 گیگ نیز بسته به رنگ آن قیمتی بین چهار میلیون و 750 هزار تومان تا چهار میلیون و 850 هزار تومان دارد که البته در این مورد نیز نوع جت‌ بلک آن در بازار وجود ندارد.

    بنابر اظهار فعالان بازار موبایل شاید آبان‌ماه قیمت آیفون‌ها تثبت شود و قیمت آنها حدود 30 تا 40 درصد دیگر کاهش پیدا کند، اما به هر صورت این روزها همچنان قیمت برای آیفون 7 حالت حبابی داشته و برخلاف آن محصول قبلی شرکت اپل یعنی آیفون 6 اپل با کاهش قیمت مواجه شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر