مقایسه زمان شارژ آیفون ۱۱‌پرو با سایر گوشی‌های پرچمدار

عصر کالا- تازه‌ترین بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که شارژ سریع آیفون ۱۱ پرو عملکرد باتری و زمان شارژ گوشی‌های آیفون را به میزان قابل توجهی ارتقا داده است.

مقایسه زمان شارژ آیفون ۱۱‌پرو با سایر گوشی‌های پرچمدار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از ایسنا، با توجه به آنکه توجه غول‌های تکنولوژی و شرکت‌های تولیدکننده موبایل در سال‌های اخیر بر روی افزایش مدت زمان شارژدهی گوشی‌های هوشمند و ارتقای کیفیت باتری بوده است، حالا کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری با انجام تحقیقات و بررسی‌های جدید گزارش جدیدی را منتشر کرده اند که نشان می‌دهد آیفون 11 پرو در مقایسه با سایر گوشی‌های آیفون عملکرد باتری بهتر و موفقیت‌آمیزتری را به نام خود به ثبت رسانده است.

    کارشناسان در این گزارش که در وب سایت phonearena آمده است، با نمودار زیر به کاربران نشان دادند که آیفون 11 پرو با بهره‌مندی از سیستم فناوری شارژ سریع و کابل شارژ 18 واتی پرسرعت، بسیار بهتر از مدل‌های قبلی آیفون همچون آیفون ایکس اس ، آیفون ایکس اس مکس و آیفون ایکس آر ثبت شده است.

     

    این در حالیست که عملکرد شارژ سریع گوشی‌های آیفون حتی در جدیدترین و سریع ترین نسخه از آن، هنوز فاصله زیادی تا سامسونگ گلکسی‌نوت 10 پلاس، گلکسی‌اس 10 پلاس، وان پلاس 7پرو و گوگل پیکسل 3 دارد و آنها در مدت زمان بسیار سریعتری به حالت فول شارژ در می آیند.

    در این میان، بهترین عملکرد باتری و شارژ سریع در میان گوشی‌های هوشمند به گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس تعلق گرفته و اختصاص یافته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر