آیفون بعدی ممکن است از پورت USB Type-C استفاده کند

عصر کالا- شایعه‌ی جدیدی از آیفون بعدی منتشر شده است که تا به حال به گوش‌مان نخورده بود؛ طبق گزارش خبرگزاری وال استریت ژورنال، آیفون‌های بعدی همگی از پورت USB Type-C استفاده خواهند کرد و اپل می‌خواهد تمام و کمال بی‌خیال استفاده از اتصال لایتنینگ شود. تمام لوازم جانبی و کابل‌های شارژ و اتصال آیفون‌های بعدی هم قرار است به استفاده از پورت USB Type-C روی بیاورند.

آیفون بعدی ممکن است از پورت USB Type-C استفاده کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از دیجی کالا ، اینکه اپل دقیقا چه برنامه‌هایی در سر دارد، کاملا مشخص نیست. این شرکت معمولا عادت ندارد تا از پورت‌های استاندارد استفاده کند و سعی می‌کند تا برای دستگاه‌های‌اش، اتصال‌ها و پورت‌هایی مخصوص خودشان بسازد. با این حال، اپل شروع به استفاده از پورت‌های USB Type-C در سری جدید مک‌بوک‌های خود کرده است.

    تصور می‌کنیم اپل بخواهد فقط در انتهای کابل آیفون‌ها از اتصال USB Type-C استفاده کند؛ یعنی اتصال USB Type-A معمولی انتهای کابل شارژ و اتصال آیفون را با یک پورت USB Type-C عوض خواهد کرد. کاملا واضح است که اپل می‌خواهد کاری کند تا برای اتصال آیفون به کامپیوتر، یا مک‌بوک تهیه کنید، یا اینکه بروید و یک کامپیوتر جدید که پورت USB Type-C دارد بخرید، یا در کمترین حالت، از خود اپل یک تبدیل بخرید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر