سیستم عامل «ای او اس ۱۲» عرضه شد

عصر کالا- اپل نسخه سیستم عامل جدید خود را با قابلیت های افزوده عرضه کرده است. «آی او اس ۱۲» عملکرد اپلیکیشن ها را ارتقا می دهد و سرعت دستگاه هایی مانند آیفون ۶، تا ۷۰ درصد بهبود می یابد.

سیستم عامل «ای او اس ۱۲» عرضه شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، اپل آخرین نسخه سیستم عامل خود را به نام iOS12 را برای آیفون، آی پد و آیپاد تاچ در سراسر دنیا ارائه کرد.

    سیستم عامل جدید دارای اپلیکیشنی به نام Screen Time است که مدت زمانی را می سنجد که فرد از دستگاه استفاده می کند. همچنین iOS12 شامل اپلیکیشنی برای ارتقای تصاویر، کاراکترهای آنیموجی و میانبر سیری است که سرعت و عکس العمل سخت افزارهای قدیمی اپل را بهبود می دهد.

    iOS12 سبب می شود سرعت برخی عملیات در مدل هایی از آیفون که از 4 سال قبل تاکنون ارائه شده اند  مانند آیفون 6، تا 70 درصد بهتر شود.

    همچنین این سیستم عامل سبب می شود اپلیکیشن های مختلف  سریع تر بازشوند و عمل کنند. همچنین عملکرد دوربین را سرعت می بخشد و از اختلال هنگام تایپ کردن با کیبورد جلوگیر ی می کند. 

    علاوه برآن قابلیتی  به نامApp Limits  مدت زمانی مشخص برای استفاده از هر برنامه تعیین می کند و هنگام تمام شدن مدت زمان  نوتیفیکیشنی روی نمایشگر دستگاه ظاهر می شود.

    همچنین والدین می توانند از دستگاه های iOS خود گزارش فعالیت های فرزندانشان در موبایل ها را دریافت کنند و متوجه شوند آنها در کدام اپلیکیشن وقت بیشتری می گذرانند و App Limit  را برای آنان مدیریت کنند.

    کاربران اکنون کنترل بیشتری بر نوتیفیکیشن ها دارند و این موارد براساس اپلیکیشن ها و موضوع روی نمایشگر ظاهر می شوند.

    قابلیت Do Not Disturbe نیز گسترش یافته و به کاربران اجازه می دهد نوتیفیکیشن های خود را قبل از خواب و هنگام بیدار شدن در صبح  پاک کنند.

    همچنین AR Kit2 نیز در iOs12عرضه شده که  شامل بازی های رایانه ای چند لایه ای است.

    آنیموجی های جدید مانند T Rex، شبح، کوالا و یک ببر اضافه شده اند. همچنین کاربران می توانند مموجی مخصوص خود را بسازند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر